Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDie nieuwe?
Zou me verbazen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenohja leuk weetje over dat sprintje van E60 M5 vs RS6 Avant
die M5 op 20" was dus niet standaard. Een andere M5 eigenaar (stock) sprintte er tegen en verloor met 1.5 wagenlengte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEn toch heb jij het risico genomen om jouw kar te laten tunen?
Nuja, dat filmpje is wss al wel jaren oud, maar toch
Mijne was niet tot op dat niveau getuned hé
Volgens mij waren die andere keren trouwens een soort limp-mode waarbij de snelheden opeens fors terugvielen richting 200
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEn dat terwijl ie zwaarder is zeg, met die quattro
Niet echt een faire strijd, lijkt me!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
Hoe "traag" vertrekt dat wel niet, die RS6?
Ik zou bijna zeggen dat daar iets mis mee is, ze zitten beiden toch opgegeven aan 4.5 naar 100?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenmaar weet jij wel hoeveel die keramische schijven minder wegen?
Niet echt een faire strijd, lijkt me!
True, true...mea culpa!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Ik zou bijna zeggen dat daar iets mis mee is, ze zitten beiden toch opgegeven aan 4.5 naar 100?
edit: goed bezig Blake ze verkopen hem daar niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMijne was niet tot op dat niveau getuned hé
Volgens mij waren die andere keren trouwens een soort limp-mode waarbij de snelheden opeens fors terugvielen richting 200
Veel verschil zit er toch niet met 525pk he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenjip, bij DR konden ze hem niet deftig lanceren..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten532pk heeft die kar in dat filmpje.
Veel verschil zit er toch niet met 525pk he
Misschien daarom dat mijn kar begrensd was op 298 zowat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenik zal eens zoeken wat de Amerikaanse magazines halen van tijde
edit: goed bezig Blake ze verkopen hem daar niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAh niet gezien
Misschien daarom dat mijn kar begrensd was op 298 zowat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNja, zo hoog is ie nog niet geraakt zelfs dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenZag dit daarstraks staan wegrotten... Vond het wel een dikke kar, en zeker diegeen in de buurt in goeie staat die ik eens gezien heb...
Mss eens vragen of ze hem niet verkopen, om te restaureren ofzo?
Comment
Comment