Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenRS6 met Dymag velgen... 8kg per stuk.
"The list price on them is £5334.50 inc VAT without tyres"
Kar heeft tegen de 700pk, en krijgt binnenkort een ombouw naar manuele 6-bak.
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenzijn dat die ultra-fragiele carbon velgen?Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenjup.
zijn die fragiel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenNo prob ,zal wel perfect blijven werken.
Ik heb er dit weekend meer dan 1000km's meerond gereden zonder enige probleem .Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenVannamiddag eindelijk es de nav. geupdatet voor de S6...
Update Audi Navigation MMI 2008
En een paar nieuwe landjes bij...
Nog es een grote merci @ Nemo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenHeb je ook een update voor de MMI voor de Q7 (zonder Navi)?
heb wel een update cd liggen voor MMI waarmee je de taal enzo allemaal kunt aanpassen maar durf het niet te gebruiken (heb er rare verhalen over gelezen )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk BerichtenIk heb gisteren den RNS-E van de RS4 geupdate naar de 2008 versie (650) .
Nu kan ik die eindelijk in het nederlands zetten en is de navi stem ook in het nederlands .
Ik ben zo content als iets .
Ik laat de mijne in het engels op de Audi en in m'n BMW stond 'm in het Duits.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenhet engels .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIn een Duitse kar moet dat in het duits staan IMO
En in een Japanse kar ....
Comment
Comment