Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAiaiai...ik hoop dat dat niet RS.600 is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenWie is dat misschien? Een maat?
In zoverre dat de chauffeur ongedeerd is, doelde ik met die uitspraak uiteraard enkel op de wagen
Is zowat m'n droomcombo op de C5..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Is zowat m'n droomcombo op de C5..
Comment
-
Fak da's kut.
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenLook at it
De eigenaar was hier toch ook lid dacht ik?
Comment
-
Ziet er bijzonder ongezond uit... heel jammer. Nochtans niet veel blikschade te zien op deze foto's.
Tja, het blijft gevaarlijk hé... Ik had deze morgen op één of ander polderbaantje ook plots gripverlies, ik reed nochtans aan een normale snelheid en gelukkig was het gripverlies maar van korte duur. Ik wil maar zeggen : quattro is geen garantie op grip.
Ik durf eigenlijk harder met de 997 in 't nat : meer voorspelbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenZiet er bijzonder ongezond uit... heel jammer. Nochtans niet veel blikschade te zien op deze foto's.
Tja, het blijft gevaarlijk hé... Ik had deze morgen op één of ander polderbaantje ook plots gripverlies, ik reed nochtans aan een normale snelheid en gelukkig was het gripverlies maar van korte duur. Ik wil maar zeggen : quattro is geen garantie op grip.
Ik durf eigenlijk harder met de 997 in 't nat : meer voorspelbaar.
Ik moet zeggen dat ik toch liever met quattro rij in het nat hoor, als het schuift --> veilig onderstuur, tenzij je uiteraard begint te flicken ofzo.
Maar ik denk indd wel dat als je HARD door een natte bocht wil, een quattro dat sneller kan, maar je wel stalen ballen moet hebben.
Comment
-
't Is gewoon anders rijden. Bvb (weg lag wat vochtig) volgas net voor de apex (in een veilige bocht) met de RS4 : super hoe die 4 banden zich in het asfalt bijten, als op rails. Met de 997 krijg je ondervermijdelijk een zwieper (ook leuk, maar daar gaat het nu niet om) Scherpe bochten : je moet echt wel je snelheid kwijt zijn voor de bocht, terwijl je met de 997 best iets later remt om druk op die lichte voorkant te houden...
Dus wat is veiliger ? Rijstijl aanpassen aan je wagen is uiteindelijk het voornaamste.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk moet zeggen dat ik toch liever met quattro rij in het nat hoor, als het schuift --> veilig onderstuur, tenzij je uiteraard begint te flicken ofzo.
Maar ik denk indd wel dat als je HARD door een natte bocht wil, een quattro dat sneller kan, maar je wel stalen ballen moet hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenDus wat is veiliger ? Rijstijl aanpassen aan je wagen is uiteindelijk het voornaamste.
Dat moet je sowieso altijd doen, uiteraard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIs het niet algemeen zo dat de grens veel verder ligt bij een quattro (als je idd snel wil gaan in t nat, cf circuit), maar dat eens ie gaat het quasi onmogelijk te redden valt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMaar ik denk indd wel dat als je HARD door een natte bocht wil, een quattro dat sneller kan, maar je wel stalen ballen moet hebben.
Het enige voordeel is dat je vroeger op de gas kan gaan omdat je meer power kwijt kan, en zo harder uit de bocht kan komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDe snelheid om een bocht in te komen is met een quattro niet hoger dan met een AWD of RWD (gesteld dat het identiek dezelfde wagens zijn), wetten van de fysica gelden voor iedereen.
Het enige voordeel is dat je vroeger op de gas kan gaan omdat je meer power kwijt kan, en zo harder uit de bocht kan komen.
Zeikstraal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDus ga je toch harder door de bocht?
Zeikstraal
In de bocht zelf is de snelheid hetzelfde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNeen, je komt er harder uit.
In de bocht zelf is de snelheid hetzelfde
Comment
Comment