Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichten
    Waarom??
    Jaloersheid regeert nog steeds makker

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Aiaiai...ik hoop dat dat niet RS.600 is
      Wie is dat misschien? Een maat?

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
        Wie is dat misschien? Een maat?
        Nee hoor, ik ken die kerel enkel van op een forum: ik denk RS6.com als ik me niet vergis.

        In zoverre dat de chauffeur ongedeerd is, doelde ik met die uitspraak uiteraard enkel op de wagen

        Is zowat m'n droomcombo op de C5..

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

          Is zowat m'n droomcombo op de C5..
          En terecht

          Comment


          • Fak da's kut.

            Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
            Look at it
            De eigenaar was hier toch ook lid dacht ik?
            Neen, RS6.com en AudiSport, maar geen postend lid op AudiSport.be

            Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

            Comment


            • staat goed krom.



              Comment


              • Ziet er bijzonder ongezond uit... heel jammer. Nochtans niet veel blikschade te zien op deze foto's.

                Tja, het blijft gevaarlijk hé... Ik had deze morgen op één of ander polderbaantje ook plots gripverlies, ik reed nochtans aan een normale snelheid en gelukkig was het gripverlies maar van korte duur. Ik wil maar zeggen : quattro is geen garantie op grip.

                Ik durf eigenlijk harder met de 997 in 't nat : meer voorspelbaar.

                Comment


                • In welke bocht is die eraf gegaan?

                  Comment


                  • Ik geloof in de eerste linkse na start/finish
                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                      Ziet er bijzonder ongezond uit... heel jammer. Nochtans niet veel blikschade te zien op deze foto's.

                      Tja, het blijft gevaarlijk hé... Ik had deze morgen op één of ander polderbaantje ook plots gripverlies, ik reed nochtans aan een normale snelheid en gelukkig was het gripverlies maar van korte duur. Ik wil maar zeggen : quattro is geen garantie op grip.

                      Ik durf eigenlijk harder met de 997 in 't nat : meer voorspelbaar.

                      Ik moet zeggen dat ik toch liever met quattro rij in het nat hoor, als het schuift --> veilig onderstuur, tenzij je uiteraard begint te flicken ofzo.

                      Maar ik denk indd wel dat als je HARD door een natte bocht wil, een quattro dat sneller kan, maar je wel stalen ballen moet hebben.

                      Comment


                      • 't Is gewoon anders rijden. Bvb (weg lag wat vochtig) volgas net voor de apex (in een veilige bocht) met de RS4 : super hoe die 4 banden zich in het asfalt bijten, als op rails. Met de 997 krijg je ondervermijdelijk een zwieper (ook leuk, maar daar gaat het nu niet om) Scherpe bochten : je moet echt wel je snelheid kwijt zijn voor de bocht, terwijl je met de 997 best iets later remt om druk op die lichte voorkant te houden...

                        Dus wat is veiliger ? Rijstijl aanpassen aan je wagen is uiteindelijk het voornaamste.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten



                          Lekker ding ....

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                            Ik moet zeggen dat ik toch liever met quattro rij in het nat hoor, als het schuift --> veilig onderstuur, tenzij je uiteraard begint te flicken ofzo.

                            Maar ik denk indd wel dat als je HARD door een natte bocht wil, een quattro dat sneller kan, maar je wel stalen ballen moet hebben.
                            Is het niet algemeen zo dat de grens veel verder ligt bij een quattro (als je idd snel wil gaan in t nat, cf circuit), maar dat eens ie gaat het quasi onmogelijk te redden valt?

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                              Dus wat is veiliger ? Rijstijl aanpassen aan je wagen is uiteindelijk het voornaamste.

                              Dat moet je sowieso altijd doen, uiteraard.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                Is het niet algemeen zo dat de grens veel verder ligt bij een quattro (als je idd snel wil gaan in t nat, cf circuit), maar dat eens ie gaat het quasi onmogelijk te redden valt?
                                Dat bedoel ik ergens met mijn betoog. Je KAN veel harder, maar je moet er lef voor hebben. En als het misgaat als je hard gaat, gaat het meestal ook erg hard mis

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                  Maar ik denk indd wel dat als je HARD door een natte bocht wil, een quattro dat sneller kan, maar je wel stalen ballen moet hebben.
                                  De snelheid om een bocht in te komen is met een quattro niet hoger dan met een AWD of RWD (gesteld dat het identiek dezelfde wagens zijn), wetten van de fysica gelden voor iedereen.
                                  Het enige voordeel is dat je vroeger op de gas kan gaan omdat je meer power kwijt kan, en zo harder uit de bocht kan komen.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    De snelheid om een bocht in te komen is met een quattro niet hoger dan met een AWD of RWD (gesteld dat het identiek dezelfde wagens zijn), wetten van de fysica gelden voor iedereen.
                                    Het enige voordeel is dat je vroeger op de gas kan gaan omdat je meer power kwijt kan, en zo harder uit de bocht kan komen.
                                    Dus ga je toch harder door de bocht?

                                    Zeikstraal

                                    Comment


                                    • Vanmiddag in't Stad een rode RS4 sedan gezien op Monegaskische platen. Erg dik.

                                      edit:

                                      Last edited by ; 19/11/2008, 18:24.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                        Dus ga je toch harder door de bocht?

                                        Zeikstraal
                                        Neen, je komt er harder uit.

                                        In de bocht zelf is de snelheid hetzelfde

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          Neen, je komt er harder uit.

                                          In de bocht zelf is de snelheid hetzelfde
                                          van het moment dat je op de gas kan staan, bv in het midden van de bocht, ben je toch sneller de bocht aan het nemen?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X