Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
    Avantus & Carlito: spreek gewoon onder elkaar af, morgen aan 't fietsenhok om 16h30 ofzo.
    ik kan niet. Ik stuur mijn kat wel.

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    yeah right....

Als ge een probleem hebt, zeg het dan ipv onnozel te doen
    geen problemen hier!

Comment

• WTF are you talking about

Got ASS?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        WTF are you talking about

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          Jong, zeg gewoon wat je wilt zeggen.
          Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          yeah right....

Als ge een probleem hebt, zeg het dan ipv onnozel te doen

Snaargeraaktheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
            Ik weet tenminste hoe die griet haar boyfriend zich voelt

Comment

WTF are you talking about
              Oei, ik raad u aan om eens in St Niklaas te gaan kijken dan

Comment

Oei, ik raad u aan om eens in St Niklaas te gaan kijken dan

Is Avantus weer bezig ja? Naughty boy!

Comment

• Comment

De snelheid om een bocht in te komen is met een quattro niet hoger dan met een AWD of RWD (gesteld dat het identiek dezelfde wagens zijn), wetten van de fysica gelden voor iedereen.
                    Het enige voordeel is dat je vroeger op de gas kan gaan omdat je meer power kwijt kan, en zo harder uit de bocht kan komen.
                    Is het niet zo dat aangedreven wielen meer grip hebben dan niet-aangedreven wielen en dat ge dus met een 4wd wel sneller de bocht door kunt zolang ge het gas inhoudt?

Comment

• Ik weet niet of dat juist is wat ik doe, maar ik geef met de quattro vaak al gas bij het begin van de bocht en niet pas aan de apex, voelt alsof ie dan meer grip heeft.

Comment

Hierop is eigenlijk te zien dat FWD suckt ofzo?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Is Avantus weer bezig ja? Naughty boy!
                          Plannen?

Vertel!

Comment

• + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Audi RS2 from Slovenia doing 0-270km/h Power: 567HP ..
                            Gaan met die (blauwe) banaan.

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Klinkt nog niet zo slecht eigenlijk.

Comment

• 't is weer ne Zwitser

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                Plannen?

Vertel!
                                Net een lasagne gegeten, straks nog wat verspilde werktijd inhalen, en niet te laat gaan pitten.

Jij?

Comment

• + YouTube Video

Over chippen gesproken:

An highway race between an Seat Leon 1.8T tuned on ca.400hp vs. Audi RS4 chiped on 450hp, and everything taped out of an tuned Audi RS2 with 567hp who has 5 people on board ...The RS2 was far behind, but he still catch them without any problems (at 280km/h+) ) ...At the begin of the video the RS2 is passing ME in my former Ur' S4 (230hp).... hehe as one can see that I can not really follow the group )
                                  Een 1.8 turbo met 400pk.

Comment

Jij?
                                    Pitta gaan eten en nog iets gaan drinken denk ik.

Ga je mee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                      Pitta gaan eten en nog iets gaan drinken denk ik.

Ga je mee?
                                      Nee ik probeer van fastfood af te blijven, was te erg de laatste weken...kebab, friet, mcdo...ik heb er letterlijk en figuurlijk m'n buik van vol

Ik ga een Tomski worden want ik poog momenteel te stoppen met roken

Comment

Nee ik probeer van fastfood af te blijven, was te erg de laatste weken...kebab, friet, mcdo...ik heb er letterlijk en figuurlijk m'n buik van vol

Ik ga een Tomski worden want ik poog momenteel te stoppen met roken
                                        Je gaat dus echt op alles besparen: sigaretten, benzine, etc?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                          Je gaat dus echt op alles besparen: sigaretten, benzine, etc?
                                          Nu je het zegt

Ik zou eigenlijk m'n trading vooruitzichten moeten baseren op m'n auto aan- en verkoopgedrag, dat was nog voor de financiële crisis dat ik een zuinigere auto wou rijden

Comment

Working...
                                          X