Oorspronkelijk geplaatst door Simoni
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenSpillies post eens die foto's vd gecrashte RS6 die je in Audisport postte
Ge moogt op AudiSport ook replyen hoor...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenMTM nee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenZe staan hier ook al, kijk es wat terug.
Ge moogt op AudiSport ook replyen hoor...
ik zie het nu ook pas
ik vind dat echt geen prettig zicht zo die RS6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenMTM is veel meer gedempter imo!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenNope, Europipes ofzo...Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenMTM is veel meer gedempter imo!
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenIk vind die laatste precies wat stiller..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenKlinkt inderdaad minder rauw, maar klinkt toch wel super
Comment
-
Trutten! Er is een dood in ons midden en moet jullie bezig zien! Verdorie!!
Foto's!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk BerichtenZijn beide te luid , past niet bij de wagen .
Ofwel word ik te oud
j/k
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenIk vind de eerste vetter..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenNeen hoor. Ik ben gewoon een tjoener eerste klas.
j/k
j/k
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenGeen van de 2 uitlaten, toch al zeker niet optisch....RS4/RS6 needs oval pots!
Comment
Comment