Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Ik zou niet weten waarom dat geen MTM uitlaat zou zijn:
    Dat 'k het niet weet!

'k Ben al een hele tijd op zoek naar 't email adres van die gast, zelf al gemaild naar Audi Driving Experience, maar nog nooit iets terug gehad.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• vet

Comment

• Dat is Milltek.. is de kar van zo'n Waal wiens naam ik even vergeten ben..

Comment

• S3 Sportback in Daytona grijs

Comment

• Het interieur is veel minder vind ik

Comment

• Stuurtje en pook moeten zwart zijn maar dat interieur is vet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                  Stuurtje en pook moeten zwart zijn maar dat interieur is vet!
                  Echt wel prachtig interieur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                    en ook nog een M3
                    Werden gestolen:

2 * Audi RS4 break
                    1 * Audi S4 break
                    1 * M3 Cabrio

Het is een regelrechte plaag in onze streek. Eéntje teruggevonden in, u raadt het nooit, Charleroi ...
                    Last edited by Fred; 21/11/2008, 06:19.
                    Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Maar dan blijf ik me afvragen.

hoe zijn die mannen met die autos kunnen gaan lopen? Daar moet je dan toch de sleutels van kunnen bemachtigen op eoa manier?

Comment

Maar dan blijf ik me afvragen.

hoe zijn die mannen met die autos kunnen gaan lopen? Daar moet je dan toch de sleutels van kunnen bemachtigen op eoa manier?
                        Gaan vragen voor een testrit, kijken waar de sleutel hangt, 's avonds terugkeren?
                        AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                          Stuurtje en pook moeten zwart zijn maar dat interieur is vet!
                          Stuur en pook zorgen ervoor dat ik het interieur helemaal niet knap meer vind. En dan dat andere tint bruin aan de binnenkant van de deur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                            Gaan vragen voor een testrit, kijken waar de sleutel hangt, 's avonds terugkeren?
                            Ik heb mijn Passat daar gekocht. Die gasten moeten toch ook geweten hebben hoe ze de poort moesten openen enzo.

Comment

• Ja, 't zullen alleszins geen amateurs geweest zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk Berichten
                                Werden gestolen:

2 * Audi RS4 break
                                1 * Audi S4 break
                                1 * M3 Cabrio

Het is een regelrechte plaag in onze streek. Eéntje teruggevonden in, u raadt het nooit, Charleroi ...
                                welke is teruggevonden en in welke staat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                  Ik zou niet weten waarom dat geen MTM uitlaat zou zijn:
                                  Geluid technisch zeg ik dat het geen MTM uitlaat is.

Hans.

Comment

Maar dan blijf ik me afvragen.

Simpel toch? Men neme één ruime wagen en daarin een vijftal voorbeeldige burgers *kuch* U rijdt naar de garage waar veel exclusieve wagens staan, u breekt binnen via een raam, u breekt het brandkastje met alle gemerkte sleutels open, daarna de gewenste sleutels uithalen en verdelen onder de aanwezigen, poort openen en wegrijden.

Klein detail, om één van de RS4'en mee te nemen heeft men zelfs een Porsche met de bijhorende sleutel verplaatst gezien deze in de weg stond om met die RS4 te kunnen wegrijden. Die Porsche werd zelfs niet meegenomen, gewoon verplaatst ...

Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                                    welke is teruggevonden en in welke staat?
                                    Kan ik niet van buiten zeggen welke het juist was en in welke staat.
                                    Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Ja, sorry, 'ie had geen Carrera Sport velgen.

Comment

• Hoe zit het met de verzekering van die karren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                          Hoe zit het met de verzekering van die karren?
                                          Goed hopelijk voor de eigenaar...

Comment

Working...
                                          X