Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
    Kijk, dit is nu een kleur waar shadowdinges goed op past. Maar op de meeste (metallic) kleuren vind ik het maar niks.
    Sluit ik me volledig bij aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
      Dit in Berline met Sportec RS600 kitje en Milltek uitlaatlijn...

Comment

• Vanmiddag eens gebatterd met een Cayenne Turbo (FL). Moest 'm echt wel in 4e leggen om gelijke tred te houden

500pk, akkoord, maar toch een lompe tank hé...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
          Vanmiddag eens gebatterd met een Cayenne Turbo (FL). Moest 'm echt wel in 4e leggen om gelijke tred te houden

een tank is minder lomp, en mooier ook... Prijs jezelf gelukkig, ondanks die 80 pk

Comment

• voor spillies

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
              Vanmiddag eens gebatterd met een Cayenne Turbo (FL). Moest 'm echt wel in 4e leggen om gelijke tred te houden

lichtjes ontgoocheld precies?
              van 0-100 zou uwe 0.3 sec. sneller moeten zijn.
              cayenne turbo 700NM
              RS4 B7 430NM
              dus ni echt reden om ontgoocheld te zijn imo
              cheers!

Comment

• gisteren gespot in Hasselt, toch een heerlijk bombastische kont zo'n RS4. Ik zie toch liever gunmetal velgen, en die spiegels vallen zwaar uit de boot. En liggen die wielen niet precies diep naar binnen?? Ma soit, veel te veel complementen, mijn dag was goed

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• er scheelt iets met die velgen.. 'k vermoed dat het replica's zijn om winterbanden op te leggen.

Comment

• Wat een vette RS4 toch

Carlito kende die eigenaar dacht ik.

1991 Mazda MX-5 NA
                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Wat een kar

Was dit ook geen Black Exclusive of vergis ik me?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                        Wat een vette RS4 toch

Carlito kende die eigenaar dacht ik.

RRI ja, die nummerplaat kwam me al bekend voor. van deze foto dus. heb je ook geen foto van deze met hoek?? grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          er scheelt iets met die velgen.. 'k vermoed dat het replica's zijn om winterbanden op te leggen.
                          zou goed kunnen. dacht eerst dat de eigenaar hem full black wou ofzo. maar dan doe je die spiegels zéker zwart. op die foto van Denniske had ie gewoon alu velgen dacht ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
                            RRI ja, die nummerplaat kwam me al bekend voor. van deze foto dus. heb je ook geen foto van deze met hoek?? grtz
                            U vraagt, wij draaien...

AudiSport.be is handig voor zoiets terug te vinden...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                              Wat een kar

geen idee, het interieur was alleszins geen exclusive, "gewoon" "standaard" leek het me. veel zwart, en veel kuipzetels had ook dat afgeplat stuurtje (waar ik geen fan van ben), en ik dacht carbon inleg. Heb geen foto van het interieur gemaakt

Comment

Wat een kar

Neen gij...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                  U vraagt, wij draaien...

AudiSport.be is handig voor zoiets terug te vinden...
                                  Jezus wat een service hier op autoforum thx dude

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
                                    geen idee, het interieur was alleszins geen exclusive, "gewoon" "standaard" leek het me. veel zwart, en veel kuipzetels had ook dat afgeplat stuurtje (waar ik geen fan van ben), en ik dacht carbon inleg. Heb geen foto van het interieur gemaakt
                                    De Black Exclusive was gewoon een gelimiteerde oplage van de RS4, heeft niets te maken met Audi Exclusive dacht ik.

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                    Neen gij...
                                    Hoe kan je dat dan aan het exterieur zien of het al dan niet een Black Exclusive is?

Comment

• Quattro GmbH heeft vanaf nu een nieuw uitrustingspakket voor de RS4, recent nog gekozen tot 2007 World Performance Car of the Year, er nog strakker uit te laten zien.
                                      Het gaat om het ‘Black Audi exclusive’ pakket en het is alleen leverbaar voor de sedan en de avant.
                                      De Duitse prijs voor het Phantom Black styling pakkage is €6500.

Audi Exclusive BlackDe RS4 exclusive is alleen leverbaar in de kleur pareleffect ‘Phantom Black’ .
                                      Het interieur wordt opgeleukt door zwart gekleurde rugleuningen en zwart ‘Valcona’ lederen stoelen met contrasterende stitching in grijs.
                                      Deze contrasterende accenten zijn ook terug te vinden op het RS sportstuur, versnellingspook en handrem, welke alle zijn uitgevoerd in suède.
                                      Verder zijn er speciale vloermatten en komen de inlegstukken van het dashboard overeen met de gekozen exclusive kleur.

Als kostenloze optie kan de klant kiezen voor het ’sports suspension plus’, dat ervoor zorgt dat je RS4 nog eens 10mm lager het asfalt kan besnuffelen.
                                      De RS4 exclusive is elektronisch begrensd op 280km/h. Dáág Duits herenakkoord van 250km/h…
                                      12345

Comment

Hoe kan je dat dan aan het exterieur zien of het al dan niet een Black Exclusive is?
                                        Aan de spiegels

De spiegels van de Audi Black Exclusive zal nooit zilverkleurig (standaard RS4) zijn.

Maar 't is moeilijk, want die van Tuur Bo is bv. geen Audi Black Exclusive, maar heeft ook geen zilverkleurige zijspiegels.
                                        Dat was ook een optie op de normale RS4 dacht ik.

Comment

• Niet, volgens mij? De exclusive had ook alu spiegels, en verder enkel in Fantoomzwart en met zwarte SFG.
                                          Het interieur zou meer duidelijkheid moeten bieden.

Of zijn dat nu andere spiegels?

Comment

Working...
                                          X