Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenDit in Berline met Sportec RS600 kitje en Milltek uitlaatlijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenVanmiddag eens gebatterd met een Cayenne Turbo (FL). Moest 'm echt wel in 4e leggen om gelijke tred te houden
500pk, akkoord, maar toch een lompe tank hé...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenVanmiddag eens gebatterd met een Cayenne Turbo (FL). Moest 'm echt wel in 4e leggen om gelijke tred te houden
500pk, akkoord, maar toch een lompe tank hé...
van 0-100 zou uwe 0.3 sec. sneller moeten zijn.
cayenne turbo 700NM
RS4 B7 430NM
dus ni echt reden om ontgoocheld te zijn imo
cheers!
Comment
-
gisteren gespot in Hasselt, toch een heerlijk bombastische kont zo'n RS4. Ik zie toch liever gunmetal velgen, en die spiegels vallen zwaar uit de boot. En liggen die wielen niet precies diep naar binnen?? Ma soit, veel te veel complementen, mijn dag was goed
Comment
-
Wat een vette RS4 toch
Carlito kende die eigenaar dacht ik.
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenWat een vette RS4 toch
Carlito kende die eigenaar dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtener scheelt iets met die velgen.. 'k vermoed dat het replica's zijn om winterbanden op te leggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk BerichtenRRI ja, die nummerplaat kwam me al bekend voor. van deze foto dus. heb je ook geen foto van deze met hoek?? grtz
AudiSport.be is handig voor zoiets terug te vinden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenWat een kar
Was dit ook geen Black Exclusive of vergis ik me?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenWat een kar
Was dit ook geen Black Exclusive of vergis ik me?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenU vraagt, wij draaien...
AudiSport.be is handig voor zoiets terug te vinden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichtengeen idee, het interieur was alleszins geen exclusive, "gewoon" "standaard" leek het me. veel zwart, en veel kuipzetels had ook dat afgeplat stuurtje (waar ik geen fan van ben), en ik dacht carbon inleg. Heb geen foto van het interieur gemaakt
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenNeen gij...
Comment
-
Quattro GmbH heeft vanaf nu een nieuw uitrustingspakket voor de RS4, recent nog gekozen tot 2007 World Performance Car of the Year, er nog strakker uit te laten zien.
Het gaat om het ‘Black Audi exclusive’ pakket en het is alleen leverbaar voor de sedan en de avant.
De Duitse prijs voor het Phantom Black styling pakkage is €6500.
Audi Exclusive BlackDe RS4 exclusive is alleen leverbaar in de kleur pareleffect ‘Phantom Black’ .
Het interieur wordt opgeleukt door zwart gekleurde rugleuningen en zwart ‘Valcona’ lederen stoelen met contrasterende stitching in grijs.
Deze contrasterende accenten zijn ook terug te vinden op het RS sportstuur, versnellingspook en handrem, welke alle zijn uitgevoerd in suède.
Verder zijn er speciale vloermatten en komen de inlegstukken van het dashboard overeen met de gekozen exclusive kleur.
Als kostenloze optie kan de klant kiezen voor het ’sports suspension plus’, dat ervoor zorgt dat je RS4 nog eens 10mm lager het asfalt kan besnuffelen.
De RS4 exclusive is elektronisch begrensd op 280km/h. Dáág Duits herenakkoord van 250km/h…
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenHoe kan je dat dan aan het exterieur zien of het al dan niet een Black Exclusive is?
De spiegels van de Audi Black Exclusive zal nooit zilverkleurig (standaard RS4) zijn.
Maar 't is moeilijk, want die van Tuur Bo is bv. geen Audi Black Exclusive, maar heeft ook geen zilverkleurige zijspiegels.
Dat was ook een optie op de normale RS4 dacht ik.
Comment
Comment