Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenBinnen 7 jaar heeft de B8 zeker ook meer emotie hé.
B8 is dik!
Maar de B6, ja man... Zonder SFG (wat ik eigenlijk mooier vind), iets meer gedrongen en krachtiger eruit ziend, lekkere V8, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenRS4Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenHet is dan ook een RS4.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenGadver, da's snel.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenLimburg é.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenWhatever
Gij vindt dus RS4 of RS6 't zelfde?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenAls ze willen kunnen ze snel zijn é
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten??
Gij vindt dus RS4 of RS6 't zelfde?
Groen op een RS4 of op een RS6 moet beide mooi zijn
Comment
-
Belgie is weer een RS4 avant rijker!
Een vriend haalde giteren een exemplaartje uit Duitsland!
Wat een prachtkar (is zo goed als identiek aan die van Tuurbo), Ik mocht een ritje maken en nam in de regen aan onze voordeur een superblitsstart (machine was al warm gedraaid...) en man, man, wat een power, gigantisch machien.
De stoelen geven meer steun als je de S-stand kiest, echt een te gekke gadget die billenknijper...
Na een forse duik in de remme zei mijne maat: er ligt een kaasplank in de koffer
Lag... de kaas hing net niet aan de achterruit...
Ik probeer eens een fotosessie te doen met mijne witte en zijn zwarte...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenHij is te lang of zo, en de zijkant en de kont zijn zo slap. Allez, ik kan het niet goed verwoorden maar bekijk die foto's en dan zie je het (of niet).
Maar de B6, ja man... Zonder SFG (wat ik eigenlijk mooier vind), iets meer gedrongen en krachtiger eruit ziend, lekkere V8, ...
Hij ziet er compleet buiten proportie uit imho
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenAls ze willen kunnen ze snel zijn é
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
Moesten de wielen de kassen meer vullen, zou al een kleine verbetering zijn, maar ik vrees dat dit al 21-22" is Die wielkassen zijn gewoon veel te groot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenBelgie is weer een RS4 avant rijker!
Een vriend haalde giteren een exemplaartje uit Duitsland!
Comment
Comment