Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Binnen 7 jaar heeft de B8 zeker ook meer emotie hé.
B8 is dik!
Hij is te lang of zo, en de zijkant en de kont zijn zo slap. Allez, ik kan het niet goed verwoorden maar bekijk die foto's en dan zie je het (of niet).
Maar de B6, ja man... Zonder SFG (wat ik eigenlijk mooier vind), iets meer gedrongen en krachtiger eruit ziend, lekkere V8, ...
B8 is geen mooi coherent geheel vind ik.. die LEDs zijn veel te agressief en klasse-loos... in profiel is het gewoon een banale auto en z'n achterkant loopt zo slapjes af..
Belgie is weer een RS4 avant rijker!
Een vriend haalde giteren een exemplaartje uit Duitsland!
Wat een prachtkar (is zo goed als identiek aan die van Tuurbo), Ik mocht een ritje maken en nam in de regen aan onze voordeur een superblitsstart (machine was al warm gedraaid...) en man, man, wat een power, gigantisch machien.
De stoelen geven meer steun als je de S-stand kiest, echt een te gekke gadget die billenknijper...
Na een forse duik in de remme zei mijne maat: er ligt een kaasplank in de koffer
Lag... de kaas hing net niet aan de achterruit...
Ik probeer eens een fotosessie te doen met mijne witte en zijn zwarte...
Hij is te lang of zo, en de zijkant en de kont zijn zo slap. Allez, ik kan het niet goed verwoorden maar bekijk die foto's en dan zie je het (of niet).
Maar de B6, ja man... Zonder SFG (wat ik eigenlijk mooier vind), iets meer gedrongen en krachtiger eruit ziend, lekkere V8, ...
Voor mij ziet de laatste generatie A4 er uit alsof ze eerste A5 gemaakt hebben en dan zoiets hadden van "shit, we moeten nog een vierdeurs maken, en t geld is op!" Dus de boel maar wat bijeen geprakt in de breedte, de daklijn wat omhoog getrokken om er die achterste deuren in te krijgen, en 5 minuten later: "KLAAAAAAR!".
Moesten de wielen de kassen meer vullen, zou al een kleine verbetering zijn, maar ik vrees dat dit al 21-22" is Die wielkassen zijn gewoon veel te groot
En als 2de set velgen dezelfde velgen in normale kleur, en je hebt een classy ride én een beasty ride, door gewoon van velgen te verwisselen.
En als je dan die prijs ziet (geen 47000 euro) : waarom zowat 60000 euro hangen aan een 335d of B8 3.0tdi ???? Was er zo eentje in Mugello beschikbaar geweest, ik zou nog getwijfeld hebben tov de mijne... alhoewel, full black blijft dat tikkeltje beter (imo).
Comment