Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
    En als je dan die prijs ziet (geen 47000 euro) : waarom zowat 60000 euro hangen aan een 335d of B8 3.0tdi ???? Was er zo eentje in Mugello beschikbaar geweest, ik zou nog getwijfeld hebben tov de mijne... alhoewel, full black blijft dat tikkeltje beter (imo).
    En de inleglijsten konden ook mooier gekozen worden.

    Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
      En de inleglijsten konden ook mooier gekozen worden.
      Carbon erin he.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
        I know, ik heb er al 'es ingezeten.. wat een machine

        Staat er toch al paar maand
        Vorige keer niet in de toonzaal gelopen...

        Comment


        • Herrmann Klappenanlage RS6 Avant C6

          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


          Andreas Herrmann weet gvd hoe hij een uitlaatje moet bouwen

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
            En als je dan die prijs ziet (geen 47000 euro) : waarom zowat 60000 euro hangen aan een 335d of B8 3.0tdi ???? Was er zo eentje in Mugello beschikbaar geweest, ik zou nog getwijfeld hebben tov de mijne... alhoewel, full black blijft dat tikkeltje beter (imo).
            Tja...335d/B8 3.0tdi is nieuw, goedkoper qua taxen, verzekering, (veel) zuiniger, goedkoper in onderhoud en verbruiksproducten...

            Er zijn meerdere factoren die meespelen natuurlijk.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              Tja...335d/B8 3.0tdi is nieuw, goedkoper qua taxen, verzekering, (veel) zuiniger, goedkoper in onderhoud en verbruiksproducten...

              Er zijn meerdere factoren die meespelen natuurlijk.
              Het extra rijplezier dat zo'n RS4 biedt boven een 335d bvb is toch wel substantieel.... je moet er natuurlijk altijd iets voor over hebben maar 't is niet dat zo'n 335d ook meteen de goedkoopste is...

              AK prijs vd RS4 ligt ook lager.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                Het extra rijplezier dat zo'n RS4 biedt boven een 335d bvb is toch wel substantieel.... je moet er natuurlijk altijd iets voor over hebben maar 't is niet dat zo'n 335d ook meteen de goedkoopste is...

                AK prijs vd RS4 ligt ook lager.
                Kijk eens wat die 2 kosten aan taksen .....
                En vergelijk het verbruik eens met mekaar ....

                Dan mag je nog veel meer rijplezier hebben. Als die kar 3 keer zoveel kost om mee te rijden als je die als daily gebruikt is de rekening snel gemaakt medunkt.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  Het extra rijplezier dat zo'n RS4 biedt boven een 335d bvb is toch wel substantieel.... je moet er natuurlijk altijd iets voor over hebben maar 't is niet dat zo'n 335d ook meteen de goedkoopste is...
                  Geen idee: ik ken toch een aardig aantal mensen die een 335d zouden prefereren boven een RS4.
                  *kijkt loens naar het halve moderaille*




                  AK prijs vd RS4 ligt ook lager.
                  Indeed, zoals een paar post hierboven staat. I know
                  Dan nog.RS4 zal ook (nog) meer waarde verliezen.

                  Ik wou maar enkel ff duiden dat het allemaal niet zo makkelijk ligt. Anders zou ik nu ook nog RS6 rijden

                  Comment


                  • Tuurlijk, elkeen maakt diens eigen afweging. Het is intussen duidelijk wat de mijne was. Heb er sedert april toch ook al 25000 km mee gereden...

                    Comment


                    • Bij mij waren dat er dik 80 per jaar en da's niet meer te doen. M'n wagen stond meer binnen voor onderhoud en prullen dan wat anders. Om over de kosten nog niet te spreken. uiteraard me wel BAKKEN geamuseerd
                      BAKKEN naft vooral

                      Ik begrijp best dat je tevreden bent met de RS4 hoor..en ik denk dat ik moest ik aan jouw mileage zitten, ik me dat ooit nog wel terug zie doen.

                      Comment


                      • Ik heb ook wel moeite met de hoge gebruikskosten, maar compenseer dat door 2dehands te shoppen (jij ook trouwens)...

                        Heb zonet op Ebay een set 18" RS4velgen mét winterbanden gescoord voor.... 799 euro incl verzending, maw minder geld dan voor de banden alleen als je ze nieuw koopt

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                          Ik heb ook wel moeite met de hoge gebruikskosten, maar compenseer dat door 2dehands te shoppen (jij ook trouwens)...
                          Absoluut!

                          Maar dan nog...een degelijk 19" zomersportband, daar ben je nu eenmaal een goeie 300 EUR voor kwijt. Remschijven hou ik standaard, ik ga d'r geen cheapo B-merk op zetten om 100 EUR te sparen.
                          Maw schijfjes rondom vervangen: 2.000 EUR

                          Licht kapot vooraan (steun afgebroken): 500 EUR
                          Aangezien dat licht al 1,5 highspeed steenslag achter de rug had, ander licht ook maar vervangen (verschil ZAG er niet uit): nogmaals 500 EUR.

                          Dus dat is al 3K voor een setje schijven en 2 lichtblokken...dat tikt érg snel aan

                          Het grootste probleem zijn eigenlijk werkuren, omdat er vooraan geen millimeter vrij is moet zowat de hele front telkens gedemonteerd worden.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                            Geen idee: ik ken toch een aardig aantal mensen die een 335d zouden prefereren boven een RS4.
                            *kijkt loens naar het halve moderaille*

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                              Absoluut!

                              Maar dan nog...een degelijk 19" zomersportband, daar ben je nu eenmaal een goeie 300 EUR voor kwijt. Remschijven hou ik standaard, ik ga d'r geen cheapo B-merk op zetten om 100 EUR te sparen.
                              Maw schijfjes rondom vervangen: 2.000 EUR

                              Licht kapot vooraan (steun afgebroken): 500 EUR
                              Aangezien dat licht al 1,5 highspeed steenslag achter de rug had, ander licht ook maar vervangen (verschil ZAG er niet uit): nogmaals 500 EUR.

                              Dus dat is al 3K voor een setje schijven en 2 lichtblokken...dat tikt érg snel aan

                              Het grootste probleem zijn eigenlijk werkuren, omdat er vooraan geen millimeter vrij is moet zowat de hele front telkens gedemonteerd worden.
                              Dat dikt idd snel aan op die manier. Nu, op mijn kar heb ik nog geen kosten gehad (zou maar erg zijn na 45000km, trouwens nog 3 maand fabrieksgarantie momenteel), hopelijk blijft dat lange tijd zo want het is mijn bedoeling om er zo lang mogelijk van te genieten aangezien particuliere verkoop van zo'n wagen hopeloos is qua verkoopprijs.

                              Comment


                              • Er is wel nog altijd een verschil tussen een RS4 met 45.000km en een getunede RS6 met 200.000km.

                                Wel respect trouwens voor dat laatste!

                                Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                  Dat dikt idd snel aan op die manier. Nu, op mijn kar heb ik nog geen kosten gehad (zou maar erg zijn na 45000km, trouwens nog 3 maand fabrieksgarantie momenteel), hopelijk blijft dat lange tijd zo want het is mijn bedoeling om er zo lang mogelijk van te genieten aangezien particuliere verkoop van zo'n wagen hopeloos is qua verkoopprijs.
                                  Wel...ik hoop ook dat je er zo lang mogelijk mee blijft rijden, dan kan ik namelijk eens een goede vergelijking maken

                                  Nu, ik moet mezelf ook niets proberen wijs te maken. Als je een (sport)wagen als daily gebruikt om kilometers mee te doen, kost dat nu eenmaal veel geld. Of dat met een M5, een RS6 of een E63 is. Daarenboven komt dat ik het materiaal uberhaupt niet bespaard heb, én dat de wagen getuned werd.

                                  Maar OK: ik vind het een beetje een raar argument als je bij die hoge kosten een reply krijgt a là: dat heb je bij een M5 ook.

                                  Kan allemaal zijn, maar dan is dat op die M5 OOK te duur.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                    Er is wel nog altijd een verschil tussen een RS4 met 45.000km en een getunede RS6 met 200.000km.

                                    Wel respect trouwens voor dat laatste!
                                    True, zie post hierboven

                                    edit: 220.000

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                      Ik heb ook wel moeite met de hoge gebruikskosten, maar compenseer dat door 2dehands te shoppen (jij ook trouwens)...

                                      Heb zonet op Ebay een set 18" RS4velgen mét winterbanden gescoord voor.... 799 euro incl verzending, maw minder geld dan voor de banden alleen als je ze nieuw koopt
                                      Zalig!

                                      En nu op skivakantie met die corbillard, daar is 'ie voor in de wieg gelegd

                                      Comment


                                      • Trouwens, vorige week een stukje kunnen meerijden in Tuur Bo's RS4, enorm verrast door de strakheid van dat ding!

                                        Lijkt enorm "tight" (kan geen beter woord vinden) te rijden, moet echt een genot zijn als daily, zo'n kar!

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                          Trouwens, vorige week een stukje kunnen meerijden in Tuur Bo's RS4,


                                          Jaloers!

                                          Waar?

                                          Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X