Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• spijtig... ik vind over 't algemeen de niet-LED-achterlicht ontwerpen van Audi net veel mooier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk Berichten
      Ik vind de vernieuwde lichten echt niet passen, en zeker niet op de coupé

Vind je nu ook niet dat die achterste wielkasten echt te weinig gevuld zijn met die wielen?

Comment

• Er klopt iets niet aan die foto...
        AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          Huh? Nu al nieuwe achterlichten? Ik vond ze net zo knap..
          Bij de rs6 avant hebben ze dat ook gedaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk Berichten
            Bij de rs6 avant hebben ze dat ook gedaan
            Bij de Avant is dat aangekondigd geweest, ik heb nog niets gelezen over een facelift van de A5?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
              Vind je nu ook niet dat die achterste wielkasten echt te weinig gevuld zijn met die wielen?
              idd.. A5/S5 staat pas goed op 20inch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                Bij de Avant is dat aangekondigd geweest, ik heb nog niets gelezen over een facelift van de A5?
                http://www.audisport.be/index.php?showtopic=463

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

idd.. A5/S5 staat pas goed op 20inch
                  Ooit eentje zien staan op 22, dat was eigenlijk ideaal om de kas te vullen.

Alleen veel te groot qua proportie tov de rest van de wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                    pfff ik vind het toch allemaal een beetje té overdone.. bekijk nu die menutjes vd MMI en die controls achter/naast de pook.. precies van één of andere game

de achterlichten zijn nu meer in de trend van de A4... alles moet op elkaar gelijken bij Audi blijkbaar..

zonde!

Comment

• t zou ni mogen, ik weet het, maar ik vind het wel iets hebben now shoot
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                        Valt nog wel mee imo hoewel ik het bij 19" zou houden.

Edith: op deze foto ogen ze dan toch weer net te groot

Prachtige kleur

De RS4 is me beginnen vervelen, zeker omdat je ze altijd in het zwart ziet.
                        Maar in die kleur ziet ie er weer heel fris uit.

Comment

pfff ik vind het toch allemaal een beetje té overdone.. bekijk nu die menutjes vd MMI en die controls achter/naast de pook.. precies van één of andere game
                          Scheelt toch niets mee met die knoppen daar achter de pook....

Dan zal het interieur van de Panamera zeker niets zijn voor jou.

Comment

Scheelt toch niets mee met die knoppen daar achter de pook....

Dan zal het interieur van de Panamera zeker niets zijn voor jou.
                            Ik vind het gewoon een beetje 'overdone', het dashboard van bvb een RS4 of RS6 vond ik knapper.. gewoon strak en keurig. Dat van die nieuwe Audi's zit vol met lichtjes en speciale knopjes

Comment

• Uiteindelijk is dat allemaal een kwestie van smaak... interieur van de C-klasse vind ik dan weer op niets trekken.

Comment

Uiteindelijk is dat allemaal een kwestie van smaak... interieur van de C-klasse vind ik dan weer op niets trekken.
                                Ik ook niet

Comment

• ieder heeft ze'n smaak hé,ik vind persoonlijk de interrieurs van BMW saai en niet boeiend,je bent er zo uitgekeken.Nergens zo iets waarvan je denkt,tiens,das knap gevonden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
                                    ieder heeft ze'n smaak hé,ik vind persoonlijk de interrieurs van BMW saai en niet boeiend,je bent er zo uitgekeken.Nergens zo iets waarvan je denkt,tiens,das knap gevonden...
                                    Ik heb hetzelfde gevoel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                      Prachtige kleur

De RS4 is me beginnen vervelen, zeker omdat je ze altijd in het zwart ziet.
                                      Maar in die kleur ziet ie er weer heel fris uit.
                                      Inderdaad!

Deze kleur en dan nog het rood; imo de meest gepast kleuren op een RS4 B7.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten

t zou ni mogen, ik weet het, maar ik vind het wel iets hebben now shoot

De STIG zou er wel mooi in zitten ze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten

t zou ni mogen, ik weet het, maar ik vind het wel iets hebben now shoot
                                          eerste keer dat ik een V8 logo onder de pinkers zie bij een rs4
                                          voor de rest,wat een lelijke velgen,geen shadowlook etc...

Comment

Working...
                                          X