spijtig... ik vind over 't algemeen de niet-LED-achterlicht ontwerpen van Audi net veel mooier.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk BerichtenIk vind de vernieuwde lichten echt niet passen, en zeker niet op de coupé
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenHuh? Nu al nieuwe achterlichten? Ik vond ze net zo knap..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk BerichtenBij de rs6 avant hebben ze dat ook gedaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenVind je nu ook niet dat die achterste wielkasten echt te weinig gevuld zijn met die wielen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenBij de Avant is dat aangekondigd geweest, ik heb nog niets gelezen over een facelift van de A5?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenidd.. A5/S5 staat pas goed op 20inch
Alleen veel te groot qua proportie tov de rest van de wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
de achterlichten zijn nu meer in de trend van de A4... alles moet op elkaar gelijken bij Audi blijkbaar..
zonde!
Comment
-
t zou ni mogen, ik weet het, maar ik vind het wel iets hebben now shootBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenValt nog wel mee imo hoewel ik het bij 19" zou houden.
Edith: op deze foto ogen ze dan toch weer net te groot
De RS4 is me beginnen vervelen, zeker omdat je ze altijd in het zwart ziet.
Maar in die kleur ziet ie er weer heel fris uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenpfff ik vind het toch allemaal een beetje té overdone.. bekijk nu die menutjes vd MMI en die controls achter/naast de pook.. precies van één of andere game
Dan zal het interieur van de Panamera zeker niets zijn voor jou.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenScheelt toch niets mee met die knoppen daar achter de pook....
Dan zal het interieur van de Panamera zeker niets zijn voor jou.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenUiteindelijk is dat allemaal een kwestie van smaak... interieur van de C-klasse vind ik dan weer op niets trekken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichtenieder heeft ze'n smaak hé,ik vind persoonlijk de interrieurs van BMW saai en niet boeiend,je bent er zo uitgekeken.Nergens zo iets waarvan je denkt,tiens,das knap gevonden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenPrachtige kleur
De RS4 is me beginnen vervelen, zeker omdat je ze altijd in het zwart ziet.
Maar in die kleur ziet ie er weer heel fris uit.
Deze kleur en dan nog het rood; imo de meest gepast kleuren op een RS4 B7.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
t zou ni mogen, ik weet het, maar ik vind het wel iets hebben now shoot
De STIG zou er wel mooi in zitten ze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
t zou ni mogen, ik weet het, maar ik vind het wel iets hebben now shoot
voor de rest,wat een lelijke velgen,geen shadowlook etc...
Comment
Comment