worden die klepzittingen niet mega heet dan?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk BerichtenDeze voormiddag rond 10u45 op Leuvensesteenweg te Boortmeerbeek richting Leuven een rode RS-4 B7 Avant gezien,Fak das vet int rood!!!
Was er hier niemand opt forum met zo'n rode RS-4 Avant??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenJep, Flow!
Comment
-
Gasten, ben beetje ten einde raad. Heb zelf een Audi A6 Avant uit 2003. Graag zou ik de alu spiegelkappen bestellen.
1 ding maar: ik heb 2 dezelfde grote van spiegels dus geen kleinere rechterbuitenspiegel
Maar:
1) Op internet vind ik het niet
2) Via de officiele garage dealer zeggen ze dat ik ook de volledige spiegel armatuur + binnenwerk moet kopen en dat komt op zo'n 730 voor 2 spiegels
Hoe geraak ik eraan aub?
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Calli 2.0i Bekijk BerichtenGasten, ben beetje ten einde raad. Heb zelf een Audi A6 Avant uit 2003. Graag zou ik de alu spiegelkappen bestellen.
1 ding maar: ik heb 2 dezelfde grote van spiegels dus geen kleinere rechterbuitenspiegel
Maar:
1) Op internet vind ik het niet
2) Via de officiele garage dealer zeggen ze dat ik ook de volledige spiegel armatuur + binnenwerk moet kopen en dat komt op zo'n 730 voor 2 spiegels
Hoe geraak ik eraan aub?
Groetjes
Dit degene die jij moet hebben dan denk ik:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk BerichtenInderdaad,ik dacht het al wel,ma heeft geen topic van ze'n RS'ke zeker hé.
http://www.audisport.be/index.php?showtopic=316
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk BerichtenDeze voormiddag rond 10u45 op Leuvensesteenweg te Boortmeerbeek richting Leuven een rode RS-4 B7 Avant gezien,Fak das vet int rood!!!
Was er hier niemand opt forum met zo'n rode RS-4 Avant??
Volgende keer moet je maar is goeiendag doen
Comment
-
+ YouTube Video
Dus ook op die 21" van MTM, hier lijkt het mooier dan die zwart-op-zwart van enkele posts geleden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten+ YouTube Video
Dus ook op die 21" van MTM, hier lijkt het mooier dan die zwart-op-zwart van enkele posts geleden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenZo zal het wel beter gaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk BerichtenJa inderdaad, sorry, weet niet goed waarom het niet lukt? Staat toch mooi tussen die tags?
bv: XPU6dVDLSDc
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenJe mag enkel de code kopiëren, dus niet de hele link.
bv: XPU6dVDLSDc
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk BerichtenHaa ok, dacht al zoiets. Bedankt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk BerichtenIn-Pro verkoopt zo'n Chroom spiegelkappen,kan je zelfs bij ons in de garage bestellen,en kosten ongeveer 70a80€,kheb die zelf ook op men A4ke steken.
Dit degene die jij moet hebben dan denk ik:
http://www.in-pro.de/cms/front_content.php?pid=774
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk BerichtenDat zal ik wel zijn geweest .
Volgende keer moet je maar is goeiendag doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Calli 2.0i Bekijk BerichtenAls ik dan er op klik voor te bestellen, komt er automatisch op dat da voor den A3 is. En blijkbaar kan ik die niet bestellen, want het land kan niet veranderd worden -> Duitsland
Mvg
Geert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenNummerplaat gevonden?
Gevonden en besteld! Bedankt!
Comment
Comment