Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• worden die klepzittingen niet mega heet dan?

Comment

• Deze voormiddag rond 10u45 op Leuvensesteenweg te Boortmeerbeek richting Leuven een rode RS-4 B7 Avant gezien,Fak das vet int rood!!!
      Was er hier niemand opt forum met zo'n rode RS-4 Avant??

Comment

• Flow maybe,heb hem ook al hier zijn rijden zowel met z'n Integra als RS4 op hetzelfde moment .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
          Deze voormiddag rond 10u45 op Leuvensesteenweg te Boortmeerbeek richting Leuven een rode RS-4 B7 Avant gezien,Fak das vet int rood!!!
          Jep, Flow!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
            Jep, Flow!
            Inderdaad,ik dacht het al wel,ma heeft geen topic van ze'n RS'ke zeker hé.

Comment

• Gasten, ben beetje ten einde raad. Heb zelf een Audi A6 Avant uit 2003. Graag zou ik de alu spiegelkappen bestellen.

1 ding maar: ik heb 2 dezelfde grote van spiegels dus geen kleinere rechterbuitenspiegel

Maar:

1) Op internet vind ik het niet
              2) Via de officiele garage dealer zeggen ze dat ik ook de volledige spiegel armatuur + binnenwerk moet kopen en dat komt op zo'n 730 voor 2 spiegels

Hoe geraak ik eraan aub?

Groetjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Calli 2.0i Bekijk Berichten
                Gasten, ben beetje ten einde raad. Heb zelf een Audi A6 Avant uit 2003. Graag zou ik de alu spiegelkappen bestellen.

1 ding maar: ik heb 2 dezelfde grote van spiegels dus geen kleinere rechterbuitenspiegel

Maar:

1) Op internet vind ik het niet
                2) Via de officiele garage dealer zeggen ze dat ik ook de volledige spiegel armatuur + binnenwerk moet kopen en dat komt op zo'n 730 voor 2 spiegels

Hoe geraak ik eraan aub?

Groetjes
                In-Pro verkoopt zo'n Chroom spiegelkappen,kan je zelfs bij ons in de garage bestellen,en kosten ongeveer 70a80€,kheb die zelf ook op men A4ke steken.
                Dit degene die jij moet hebben dan denk ik:
                Last edited by ; 18/12/2008, 01:58.

Comment

Inderdaad,ik dacht het al wel,ma heeft geen topic van ze'n RS'ke zeker hé.
                  Jawel, op AudiSport

http://www.audisport.be/index.php?showtopic=316

Comment

Deze voormiddag rond 10u45 op Leuvensesteenweg te Boortmeerbeek richting Leuven een rode RS-4 B7 Avant gezien,Fak das vet int rood!!!
                    Dat zal ik wel zijn geweest .
                    Volgende keer moet je maar is goeiendag doen

Comment

• + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dus ook op die 21" van MTM, hier lijkt het mooier dan die zwart-op-zwart van enkele posts geleden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dus ook op die 21" van MTM, hier lijkt het mooier dan die zwart-op-zwart van enkele posts geleden.
                        Zo zal het wel beter gaan...

Comment

Zo zal het wel beter gaan...
                          Ja inderdaad, sorry, weet niet goed waarom het niet lukt? Staat toch mooi tussen die tags?

Comment

Ja inderdaad, sorry, weet niet goed waarom het niet lukt? Staat toch mooi tussen die tags?
                            Je mag enkel de code kopiëren, dus niet de hele link.

bv: XPU6dVDLSDc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                              Je mag enkel de code kopiëren, dus niet de hele link.

bv: XPU6dVDLSDc
                              Haa ok, dacht al zoiets. Bedankt!

Comment

Haa ok, dacht al zoiets. Bedankt!
                                Of wat simpeler, gewoon de 'uk' in de link veranderen naar 'www'.

Comment

In-Pro verkoopt zo'n Chroom spiegelkappen,kan je zelfs bij ons in de garage bestellen,en kosten ongeveer 70a80€,kheb die zelf ook op men A4ke steken.
                                  Dit degene die jij moet hebben dan denk ik:
                                  http://www.in-pro.de/cms/front_content.php?pid=774
                                  Als ik dan er op klik voor te bestellen, komt er automatisch op dat da voor den A3 is. En blijkbaar kan ik die niet bestellen, want het land kan niet veranderd worden -> Duitsland

Comment

• Nummerplaat gevonden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk Berichten
                                      Dat zal ik wel zijn geweest .
                                      Volgende keer moet je maar is goeiendag doen
                                      Zal ik zekers doen,ma ik was wel ondercover met een wagen van een klant een testrit aant doen.Ma int vervolg zal ik zeker eens flashen hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Calli 2.0i Bekijk Berichten
                                        Als ik dan er op klik voor te bestellen, komt er automatisch op dat da voor den A3 is. En blijkbaar kan ik die niet bestellen, want het land kan niet veranderd worden -> Duitsland
                                        ik zal als ik de kans heb opt werk er eens achter kijken of we die kunnen bestellen.

Mvg
                                        Geert

Comment

Nummerplaat gevonden?

Gevonden en besteld! Bedankt!

Comment

Working...
                                          X