Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Goeie vraag, mijn set is net gearriveerd maar ik wacht tot het opnieuw winterweer wordt om ze eronder te steken.
Op welke manier krijg je die waarschuwing ? Bij staat er eigenlijk continu TPMS (in 't geel) op het display en ik heb me eerlijk gezegd al afgevraagd of dat nu betekent dat het TPMS aanstaat dan wel of dit een waarschuwingsmelding is...
Als er op uw display nu TPMS in het geel staat is het teken dat het niet werkt .
Dat staat er nu bij mij ook op . Als ik de wagen start hoor ik ff tuut en verschijnt er TPMS in het geel op den display .
Als er op uw display nu TPMS in het geel staat is het teken dat het niet werkt .
Dat staat er nu bij mij ook op . Als ik de wagen start hoor ik ff tuut en verschijnt er TPMS in het geel op den display .
WTF ! Is dus altijd zo geweest sedert ik 'm heb, hééél bizar dat ze dat in de garage dan niet gefikst hebben Dan denk je dat er "controle" is... hoe is de weergave anders ? Wordt de druk per wiel aangeduid ? (is zo bij de 997)
Nu, aangezien er nu winterbanden onder komen, laat ik er pas naar kijken als de zomerdinges er weer onder gaan.
WTF ! Is dus altijd zo geweest sedert ik 'm heb, hééél bizar dat ze dat in de garage dan niet gefikst hebben Dan denk je dat er "controle" is... hoe is de weergave anders ? Wordt de druk per wiel aangeduid ? (is zo bij de 997)
Nu, aangezien er nu winterbanden onder komen, laat ik er pas naar kijken als de zomerdinges er weer onder gaan.
Amaai , als ze dat niet gezien hebben in de garage zou ik daar wel eens een serieuze opmerking over maken .
De druk per wiel word niet aangeduid . Als er een wiel drukt verliest komt er op den display welk wiel er druk verliest .
Op de plaats op uw display waar nu in het geel TPMS staat , word normaal gezien weergegeven naar welke radio je luistert , wie er u belt enzo ...
Ik zal er mijn handleiding eens bijnemen, misschien kan ik het zelf fiksen...
Heb zo ooit eens 4 "tuten" achter elkaar gehad : TPMS, tanken aub, olie bijvullen aub en ruitensproeiervloeistof bijvullen
Valt anderzijds wel mee, qua olieverbruik (in vgl tot sommige verhalen en ook tot de handleiding) al moet ik wel zeggen dat ik veel snelweg doe (redelijk constante snelheid).
Ben ook benieuwd hoe die winterbanden gaan rijden want dat is maar 225 breed
Ik zal er mijn handleiding eens bijnemen, misschien kan ik het zelf fiksen...
Heb zo ooit eens 4 "tuten" achter elkaar gehad : TPMS, tanken aub, olie bijvullen aub en ruitensproeiervloeistof bijvullen
Valt anderzijds wel mee, qua olieverbruik (in vgl tot sommige verhalen en ook tot de handleiding) al moet ik wel zeggen dat ik veel snelweg doe (redelijk constante snelheid).
Ben ook benieuwd hoe die winterbanden gaan rijden want dat is maar 225 breed
Ge moet is op uwen DIS gaan kijken bij tyre pressure en op tyre change drukken en even gaan rijden dan "zoekt" den TPMS uw wiel sensoren , kan zijn dat het daarmee opgelost is .
Toen ik achter een RS4 zocht moest ik 2 opties zeker hebben , de keramische remmen en de kuipzetels .
Daar heb ik nu spijt van , want door de keramische remmen ben ik verplicht om winterbanden te steken op een oem setje RS4 velgen en 19" winterbanden te steken en die kosten nen hoop geld .
En mijn vrouw is zwanger en die geraakt nu niet meer uit de kuipzetels
Voor de rest is het een prachtige wagen .
Comment