Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Lederausstattung Audi Exclusive : Komplette Sitzgarnitur (S8-Optik) in Jetgrau / Jetgrau Hell, Tuerverkleidungseinsaetze und Rest, Paket in Jetgrau, alle Naehte Schwarz, Schalttagel oben und Tuerbruestung Schwarz, Naht Jetgrau
Fussmatten Audi Exclusive : Fussmatten Schwarz, Lederkeder Jetgrau
Lenkradkranz individualisiert mit : Lenkradkranz Leder Schwarz, Naehte Jetgrau
Solar-Schiebe-/Ausstelldach, elektrisch
Durchladeeinrichtung
Sonnenschutzrollo
Gepaeckraumklappe, elektrisch oeffnend und schliessend
Aluminium-Schmiederäder Audi exclusive 9 J x 20 im 7-Doppelspeichen-Design, hochglanzpoliert, einfarbig (quattro GmbH) 1.540,00 EUR Lederausstattung Audi exclusive (Paket 2) in Leder Feinnappa 7.005,00 EUR Individualeinbau der quattro GmbH mit gesonderter Verrechnung 0,00 EUR Komfortsitze mit Memory-Funktion 0,00 EUR
Aluminium-Schmiederäder Audi exclusive 9 J x 20 im 7-Doppelspeichen-Design, hochglanzpoliert, einfarbig (quattro GmbH) 1.540,00 EUR Lederausstattung Audi exclusive (Paket 2) in Leder Feinnappa 7.005,00 EUR Individualeinbau der quattro GmbH mit gesonderter Verrechnung 0,00 EUR Komfortsitze mit Memory-Funktion 0,00 EUR
Wat is er trouwens gebeurd met uw vorige S8, die zwarte préfacelift?
Verkocht?
Idd wat dat lederpakket betreft, en zo komen we aan een kleine 153k...
Voor alle duidelijkheid : ik moet mezelf ook tot de hardwerkende doorsnee grijze massa rekenen, met een eigen huis, een firmawagen, etc... maar net niet grijs genoeg om met bakken van dit alooi te kunnen toeren voor mijn alledaagse verplaatsingen.
Nee, ik zoek en haal die auto's op voor een opdrachtgever, en deze FL is idd voor dezelfde klant als de zwarte pre-FL. Hij heeft 'm verkocht; ik dacht begrepen te hebben dat er op die 2 jaar tijd 120k kms op de teller stonden
Ge moet is op uwen DIS gaan kijken bij tyre pressure en op tyre change drukken en even gaan rijden dan "zoekt" den TPMS uw wiel sensoren , kan zijn dat het daarmee opgelost is .
Comment