Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenSchrale nummerplaat vooraan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenSchrale nummerplaat vooraan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenOmdat het vuil weer is -> wintervuile wagen...
Meer foto's in 't wintervuilewagen topic.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenOmdat het vuil weer is -> wintervuile wagen...
Meer foto's in 't wintervuilewagen topic.Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenSchrale nummerplaat vooraan.Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenEcht hé, zo'n klassewagen en dan zo'n Auto5-achtige nummerplaat erop alsof het een getunede Peugeot 106 uit 1996 betrof
,,,,,,,,,,,,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIk weet niet goed wat ik van die zwarte nummerplaat moet denken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDenk dan niet!
Op deze foto's vind ik het minder mooi, op de foto's van vorige week vond ik het daarentegen wel geslaagd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk BerichtenBij VW-Audi Brugge staat er een A6 RS
f*ck wat een vette wagen
Comment
-
Audi RS6 Avant
Daarstraks even toerke gedaan met de nieuwe Audi RS6…
Wat een machien, wat een snelheidsbeest. Schiet als een kanon uit de startblokken. En wat een helse kabaal van de V10 binnenin.
180 km/u getikt. (niet op ‘t stuk van video)
En dan vergeet ik nog de remkracht.
Fantastische auto.
Laten we meeluisteren:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenZalig, ik zou mij echt niet kunnen inhouden met zo'n auto.
wie zei er 'godverdikke' ?
Comment
Comment