Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Een kar met 10pk minder die zijn power niet aan de grond krijgt en nog even snel is, das enkel negatief voor de aandrijving van die RS6 he
    die tijden zijn dan ook gemeten in ideale omstandigheden, op ideaal wegdek, met nieuwe banden, etc

iets wat je met die rs6 telkens opnieuw en opnieuw kan neerzetten, regen of niet

Comment

Nu, geef mij dan maar een RS6 met dat aantal PK.

Als het een Brabus moet zijn dan liefst een SV12S Coupe, SV12S Roadster of een Bullit
      ja voor erbij hé.

één is geen.

Comment

Nu, geef mij dan maar een RS6 met dat aantal PK.

Als het een Brabus moet zijn dan liefst een SV12S Coupe, SV12S Roadster of een Bullit
        Dit lijkt me meer iets voor u als de vervanger van je Mini

Comment

• ach doe niet zo bot tegen carlo.

bot

vettere nummerplaat kan je niet hebben daar in duitsland denk ik.

Comment

• Wat kost dat tuningkitje voor die RS6 naar 740pk te brengen eigenlijk? Want die Brabussen (op bullit en Rocket na ofzo) zijn niet zo heel duur vind ik, relatief gezien

SV12S Roadster komt vanaf 225.243 (149.226 daarvan zitten in de basis SL600)
            SV12S Coupe komt vanaf 235.596 (159.698 daarvan zit in basis CL600)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
              die tijden zijn dan ook gemeten in ideale omstandigheden, op ideaal wegdek, met nieuwe banden, etc

iets wat je met die rs6 telkens opnieuw en opnieuw kan neerzetten, regen of niet
              Tijden zijn volledig volgens ISO-normen gedaan Iets met verschillende wagens, verschillende momenten ofzoiets

Comment

ach doe niet zo bot tegen carlo.

bot

vettere nummerplaat kan je niet hebben daar in duitsland denk ik.
                Alle Brabussen hebben BOT als plaat .

Comment

Wat kost dat tuningkitje voor die RS6 naar 740pk te brengen eigenlijk? Want die Brabussen (op bullit en Rocket na ofzo) zijn niet zo heel duur vind ik, relatief gezien

SV12S Roadster komt vanaf 225.243 (149.226 daarvan zitten in de basis SL600)
                  SV12S Coupe komt vanaf 235.596 (159.698 daarvan zit in basis CL600)
                  8210€ kost die tuning.

wat vind je niet duur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                    Alle Brabussen hebben BOT als plaat .
                    ja en hoe zou dat nu komen

Comment

ja en hoe zou dat nu komen

B = Brabus O = Oto T = Tuning ?

Comment

• Bottrop slimmen

Comment

8210€ kost die tuning.

wat vind je niet duur?
                          8k das gratis!

Ja, 75k om van een standaardbak zo een machine te maken is toch niet zo heel veel vond ik. (aangezien ze enkel het motorblok herbruiken en alle andere motorische onderdelen nieuw zijn)

Daar zit ophanging enzo bij he.

Wat kost ombouw C5 RS6 naar RS6 Clubsport in het totaal?

Motortuning naar 568pk komt op +/- 20k zie ik op hun site, 4k voor uitlaat, 4k velgen, 2.5k remmen... zo telt het ook snel op natuurlijk.

Comment

8k das gratis!

Ja, 75k om van een standaardbak zo een machine te maken is toch niet zo heel veel vond ik. (aangezien ze enkel het motorblok herbruiken en alle andere motorische onderdelen nieuw zijn)

Daar zit ophanging enzo bij he.

Wat kost ombouw C5 RS6 naar RS6 Clubsport in het totaal?

Motortuning naar 568pk komt op +/- 20k zie ik op hun site, 4k voor uitlaat, 4k velgen, 2.5k remmen... zo telt het ook snel op natuurlijk.

ja buiten uitlaatsysteem en luchtfilters doen ze geen andere hardware-aanpassingen he, turbo's en IC's blijven allemaal stock. Eens ze zich daar mee bezig houden kan het wel een richting 850-900pk gaan.

En die 568pk kit van MTM is wel erg duur, maar in vergelijking met brabus blijft het dan nog weinig. De complete clubsportombouw was op aanvraag, en volgens mij nooit geheel gemaakt geweest voor een klant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                              Bottrop slimmen
                              Denk je nu écht dat ie dat niet wist?

Dat is z'n 2e thuis denk ik.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                Denk je nu écht dat ie dat niet wist?

Dat is z'n 2e thuis denk ik.
                                Hahah tuurlijk ni, zijn halve familie woont daar gelijk

Comment

• Heb er zelfs nieuwjaar gevierd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    Hahah tuurlijk ni, zijn halve familie woont daar gelijk
                                    Huh?

En dit dan?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

ja buiten uitlaatsysteem en luchtfilters doen ze geen andere hardware-aanpassingen he, turbo's en IC's blijven allemaal stock. Eens ze zich daar mee bezig houden kan het wel een richting 850-900pk gaan.

En die 568pk kit van MTM is wel erg duur, maar in vergelijking met brabus blijft het dan nog weinig. De complete clubsportombouw was op aanvraag, en volgens mij nooit geheel gemaakt geweest voor een klant.
                                      Ja, maar wat zou dat kosten?

Bij MB-lovers heeft Nemo een filmpie gepost van Top Gear over die SV12S Roadster. Daar is er sprake van wat er allemaal anders is.

Voor een kar van die waarde (in het geval CL) vind ik de surplus van 75k om ipv 500pk en 250kmh 730pk en 340kmh te hebben nog wel niet zo overdreven.

Denk dat de RUF-ombouw van Rami zijn kar ook niet ver van dat bedrag afzit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                        Huh?

En dit dan?

Daar zit nog amper iemand van m'n familie.
                                        Bottrop,L.A.,Utrecht .

Comment

• Los Angeles?

Comment

Working...
                                          X