Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Noem je dat strippen? Lijkt wel een uit de hand gelopen hobby van een loodgieter, jezus.
Rolkooien zijn voor wussies!
( ik zeg dat alleen maar omdat ik dat niet kan betalen )
Noem je dat strippen? Lijkt wel een uit de hand gelopen hobby van een loodgieter, jezus.
De overall kan je misschien nog net wel betalen: doen!
vandaag s8 gereden. man wat een machine!!!
in sport zetten en plots gas indrukken is echt wel vooruitschieten met heerlijke v10 schreeuw erbij. die lambo motor .
Maar toch twijfel ik of dit de ideale a8 is. De w12 6.0 past volgens mij gewoon beter in dit kas. momenteel zou ik liever met zo een s8 rondrijden natuurlijk.dat geluid , die bruutheid... heerlijk. Maar ik ben momenteel nog jong en veelal onbezonnen . maar de a8 is voornamelijk een autobahn cruiser en dan ben je beter af met de w12 volgens mij.
desalnietemin blijft het een mooi compromis voor een liefhebber die zich maar 1 auto wil aanschaffen.
en maar na-smilen . kutexamen morgen.
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment