Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• enkele pic's

Bijgevoegde Bestanden
    Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
    ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
      ah RS4 Avant .

Meer na het weekend

Wat een kar
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
        vandaag s8 gereden. man wat een machine!!!
        in sport zetten en plots gas indrukken is echt wel vooruitschieten met heerlijke v10 schreeuw erbij. die lambo motor .

Maar toch twijfel ik of dit de ideale a8 is. De w12 6.0 past volgens mij gewoon beter in dit kas. momenteel zou ik liever met zo een s8 rondrijden natuurlijk.dat geluid , die bruutheid... heerlijk. Maar ik ben momenteel nog jong en veelal onbezonnen . maar de a8 is voornamelijk een autobahn cruiser en dan ben je beter af met de w12 volgens mij.

desalnietemin blijft het een mooi compromis voor een liefhebber die zich maar 1 auto wil aanschaffen.

en maar na-smilen . kutexamen morgen.
        Chansaar, iemand die je kent die er een gekocht heeft of via garage??
        Daar hoop ik nu al waanzinnig lang op om eens met een S8 te mogen mee rijden, zelf rijden is dan natuurlijk nog beter. Eén van mijn favoriete karren aller tijden en het is dan nog een facelift...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Meer na het weekend

Wat een kar
          reed jij er dan mee? want ik zie de benz op de achtergrond staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SLEMPIE Bekijk Berichten
            Chansaar, iemand die je kent die er een gekocht heeft of via garage??
            Daar hoop ik nu al waanzinnig lang op om eens met een S8 te mogen mee rijden, zelf rijden is dan natuurlijk nog beter. Eén van mijn favoriete karren aller tijden en het is dan nog een facelift...
            Poker-kameraad van onze pa. allee ik ken em ook wel goed hoor. Mocht zijn auto verzetten en gelijk een ritje doen. Hij stond erop! heerlijke kerel
            Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
            ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
              reed jij er dan mee? want ik zie de benz op de achtergrond staan.
              Die foto's heeft carlito vroeger al eens gepost (> 1 jaar geleden).

Comment

• ik dacht al zoiets.

Comment

• Ik volg niet meer met al die avanten en cabrio's, wie reed met wat en waarom?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                    Ik volg niet meer met al die avanten en cabrio's, wie reed met wat en waarom?
                    join the club

Comment

Ik volg niet meer met al die avanten en cabrio's, wie reed met wat en waarom?
                      Ik heb een avant met 4 uitlaten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                        Die foto's heeft carlito vroeger al eens gepost (> 1 jaar geleden).
                        Idd. Is de (ex-)RS4 van een bevriende ondernemer. Knappe kar.

Maar heb instructies gekregen om met foto's en filmpjes van dit weekend te wachten tot na het weekend, dus moest oude foto's oprakelen

Comment

Maar heb instructies gekregen
                          Van mistress RRD?

Comment

Van mistress RRD?
                            Neen, hotmarijke

Comment

Neen, hotmarijke
                              Synoniemen

Comment

Neen, hotmarijke
                                De slet van pekgat Stabroek ons Hilde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                                  enkele pic's

Heeft geen ceramic brakes

Ferme wagen, en dan nog de facelift

Comment

• Hier heb ik dus het weekend mee doorgebracht:

Ma fak . Wát een kar. Ik wil dat zoooo hard.
                                    Heb 'm net weer teruggebracht naar de eigenaar, na een weekendje van 500 RS-kilometers. Mijn BMW is mega traag en heeft super slechte remmen nu .

Die RS blijft gewoon gaan, en als je stil moet staan bijten die remmen gewoon zo absurt hard . En dan het bekijks wat je met die kar hebt, niet normaal meer. Fak fak fak ik wil dat. Dinsdag zie ik hem gelukkig terug . Inschrijven enzo.

Comment

• Fak zo dik.

Comment

• Die transitplaten zijn de vetste platen ooit gewoon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                          Die transitplaten zijn de vetste platen ooit gewoon.
                                          ²²²²²²²²²

ma echt he!

RS4 cab vind ik normaal ni mijn ding, maar hoe hij er daar bijstaat.. damn.. laat ik sowieso een M3 cab voor staan..

Comment

Working...
                                          X