enkele pic's
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichtenvandaag s8 gereden. man wat een machine!!!
in sport zetten en plots gas indrukken is echt wel vooruitschieten met heerlijke v10 schreeuw erbij. die lambo motor .
Maar toch twijfel ik of dit de ideale a8 is. De w12 6.0 past volgens mij gewoon beter in dit kas. momenteel zou ik liever met zo een s8 rondrijden natuurlijk.dat geluid , die bruutheid... heerlijk. Maar ik ben momenteel nog jong en veelal onbezonnen . maar de a8 is voornamelijk een autobahn cruiser en dan ben je beter af met de w12 volgens mij.
desalnietemin blijft het een mooi compromis voor een liefhebber die zich maar 1 auto wil aanschaffen.
en maar na-smilen . kutexamen morgen.
Daar hoop ik nu al waanzinnig lang op om eens met een S8 te mogen mee rijden, zelf rijden is dan natuurlijk nog beter. Eén van mijn favoriete karren aller tijden en het is dan nog een facelift...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Meer na het weekend
Wat een kar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SLEMPIE Bekijk BerichtenChansaar, iemand die je kent die er een gekocht heeft of via garage??
Daar hoop ik nu al waanzinnig lang op om eens met een S8 te mogen mee rijden, zelf rijden is dan natuurlijk nog beter. Eén van mijn favoriete karren aller tijden en het is dan nog een facelift...Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenreed jij er dan mee? want ik zie de benz op de achtergrond staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk volg niet meer met al die avanten en cabrio's, wie reed met wat en waarom?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk volg niet meer met al die avanten en cabrio's, wie reed met wat en waarom?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenDie foto's heeft carlito vroeger al eens gepost (> 1 jaar geleden).
Maar heb instructies gekregen om met foto's en filmpjes van dit weekend te wachten tot na het weekend, dus moest oude foto's oprakelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMaar heb instructies gekregen
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNeen, hotmarijke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichtenenkele pic's
Ferme wagen, en dan nog de facelift
Comment
-
Hier heb ik dus het weekend mee doorgebracht:
Ma fak . Wát een kar. Ik wil dat zoooo hard.
Heb 'm net weer teruggebracht naar de eigenaar, na een weekendje van 500 RS-kilometers. Mijn BMW is mega traag en heeft super slechte remmen nu .
Die RS blijft gewoon gaan, en als je stil moet staan bijten die remmen gewoon zo absurt hard . En dan het bekijks wat je met die kar hebt, niet normaal meer. Fak fak fak ik wil dat. Dinsdag zie ik hem gelukkig terug . Inschrijven enzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDie transitplaten zijn de vetste platen ooit gewoon.
ma echt he!
RS4 cab vind ik normaal ni mijn ding, maar hoe hij er daar bijstaat.. damn.. laat ik sowieso een M3 cab voor staan..
Comment
Comment