Zalig RRD! Dat laat niemand liggen denk ik
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenZalig RRD! Dat laat niemand liggen denk ik
Gemiddeld verbruik 15.2 liter (gemeten via tanken, dus echt verbruik). Door elkaar cruisen en gas geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDie transitplaten zijn de vetste platen ooit gewoon.
Zalige cruiser
Dat verbruik valt al bij al nog goed mee imho.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenleuke ketel!
mag alleen wat luider
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenGelukkig heb ik je niet gezien....stel je voor...opeens snort RRD met een RS4 cab open voorbij. Dan had ik regelrecht naar het dichtstbijzijnde psychiatrisch centrum gereden denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenook mee gestuurd, zo ja wat waren uw bevindingen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtennope, maar motor beviel me echt wel, zo sleuren richting redline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenatmo he gast
eerst dacht ik van ale wtf, dat ding is maar tam... tot er eens gas gegeven werd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDaar wil ik ook wel eens een weekendje mee doorbrengen!
Zalige kar, alleen nog zaliger in avant of sedan versie.
Heb je met het dak opgereden in dit weer?
Wel 1 keer open gedaan in een ondergrondse parking. S-knopje aangezet en dan wat in de toeren gejaagd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenNee, dichtgelaten. Ik vind hem stiekem mooier met de kap dicht, eigenlijk .
Wel 1 keer open gedaan in een ondergrondse parking. S-knopje aangezet en dan wat in de toeren gejaagd.
Zou je zo'n RS4 cabrio verkiezen boven een E93 M3?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment