Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZou je zo'n RS4 cabrio verkiezen boven een E93 M3?
Leen me je M3 een weekendje uit en ik weet het je te zeggen . Je kunt dan een weekendje met mijn E36 bollen als je wilt .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDirect!
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenIk vond de RS4 minder grunt hebben als de E39 M5. Snelheidsgevoel en zo waren vrij gelijkaardig, maar in lage toeren had de M5 mijn inziens meer souplesse.
Zelfs bij full pull ''voelt'' de RS4 niet eens beestachtig snel, terwijl ie het wel is. De E39 daarentegen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenIk vond de RS4 minder grunt hebben als de E39 M5. Snelheidsgevoel en zo waren vrij gelijkaardig, maar in lage toeren had de M5 mijn inziens meer souplesse.
maar hoe hij richting + 8000 toeren sleurt is andere koek!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenIk vind zo'n RS4 in cabrio eigenlijk de domste keuze die je kan maken...
Comment
-
M5 E39 heeft echt bakken koppel onderin.. RS4 komt maar écht tot leven vanaf 5000 rpm infeite.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenHmm mooier dan de E93, en als je echt cabrio liefhebber bent, waarom niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenHmm mooier dan de E93, en als je echt cabrio liefhebber bent, waarom niet.
Maar bon, mocht ik het geluk hebben ooit een RS4 te kunnen kopen, dan ware het zeker nooit een cabrio. Avant all the way! (en dat moet altijd voor een Audi RS imo!)
Comment
Comment