Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
    Open alleszins niet, vind ik.

Maar bon, mocht ik het geluk hebben ooit een RS4 te kunnen kopen, dan ware het zeker nooit een cabrio. Avant all the way! (en dat moet altijd voor een Audi RS imo!)
    Mijn gedacht. Avant

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
      Open alleszins niet, vind ik.

Maar bon, mocht ik het geluk hebben ooit een RS4 te kunnen kopen, dan ware het zeker nooit een cabrio. Avant all the way! (en dat moet altijd voor een Audi RS imo!)
      Volledig akkoord behalve bij de nieuwe RS6

Sedan vind ik fantastisch geil daar

Comment

• Een RS4 vind ik anders ook behoorlijk geil in sedan

Comment

• De meeste Audi's zijn gewoon niet zo knap in sedan versie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

RS6 zou ik altijd in Avant pakken, de RS4 hmmm... ik denk dat 't daar na lang twijfelen de sedan zou worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              Een RS4 vind ik anders ook behoorlijk geil in sedan

Ik heb de achterkant van de facelift A4 sedan nooit kunnen smaken. In RS-trim is het nog cava, maar als je't vergelijkt met een Avant, dan is de keuze snel gemaakt.

Comment

No way, A6 Avant for sure!!!!! Skibox op het dak en in stijl richting the Alps! Voor mij is de RS6 Avant dé kar om mee op skireis te gaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk Berichten

No way, A6 Avant for sure!!!!! Skibox op het dak en in stijl richting the Alps! Voor mij is de RS6 Avant dé kar om mee op skireis te gaan...
                  Mag zelfs zonder die skibox, een avant heeft toch een grote koffer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk Berichten
                    Mag zelfs zonder die skibox, een avant heeft toch een grote koffer
                    4 man met eigen plank of skis... 't zal toch krap worden vrees ik!

Comment

Wat staat er op dat briefje?
                      Have fun, maar wees voorzichtig

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                      Ik vind zo'n RS4 in cabrio eigenlijk de domste keuze die je kan maken...
                      Idem. S4 cabrio ware ideaal. Automaat

Comment

• Ik vind zo'n cabrio juist ver uit de mooiste RS4. Avant en sedan ben ik al beu gezien, een cabriolet is super exclusief, en ik vind hem echt prachtig qua lijnenspel. Enige jammere is het extra gewicht, maar ach, hij is zelfs met het extra gewicht snel genoeg.

Comment

• En geef wat tussengas als je terugschakelt man

Comment

• 95 getankt

Daar is nu toch echt geen deftige uitleg of reden voor hé (tenzij gierigheid of : "'t is mijn kar niet, dus...")

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                              tenzij gierigheid
                              reden gevonden denk ik

had het eens opgezocht, en ze moeten normaal op 98 lopen, maar op 95 rijden ze uiteraard ook, met gereduceerd vermogen.

Comment

• Blijven toch Hollanders voor iets .
                                Wat scheelt dat op een volle tank max 5 € ofzo .

Comment

• Bij de meeste pompen scheelt het veel in prijs tussen 95 en 98 omdat ze enkel voor 95 hun korting geven (10 cent), da's juist.

Als je dan plots 95 tankt, past het motormanagement zich wel aan allicht (vandaar gereduceerd vermogen ?), maar als eigenaar zou ik daarvan toch niet gediend zijn, om het nog zacht uit te drukken

Comment

• In mijn 120i tankte ik ook altijd 98 en in DE zelfs 100 octaan maar zulke auto's draaien normaal gezien wel goed op alles vanaf 91 octaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                      Bij de meeste pompen scheelt het veel in prijs tussen 95 en 98 omdat ze enkel voor 95 hun korting geven (10 cent), da's juist.

Als je dan plots 95 tankt, past het motormanagement zich wel aan allicht (vandaar gereduceerd vermogen ?), maar als eigenaar zou ik daarvan toch niet gediend zijn, om het nog zacht uit te drukken
                                      Wel ik had er zo ook m'n bedenkingen bij

Comment

• Maar het veroorzaakt wel geen schade denk ik,mede dankzij de pingelsensor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          Ela! Als ik het prak, heb ik er ook geen kosten van, tis toch niet van mij
                                          Herinnerde mij deze uitspraak uit een ander topic...

Comment

Working...
                                          X