Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenOpen alleszins niet, vind ik.
Maar bon, mocht ik het geluk hebben ooit een RS4 te kunnen kopen, dan ware het zeker nooit een cabrio. Avant all the way! (en dat moet altijd voor een Audi RS imo!)
Sedan vind ik fantastisch geil daar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenVolledig akkoord behalve bij de nieuwe RS6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEen RS4 vind ik anders ook behoorlijk geil in sedan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenVolledig akkoord behalve bij de nieuwe RS6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk Berichten
No way, A6 Avant for sure!!!!! Skibox op het dak en in stijl richting the Alps! Voor mij is de RS6 Avant dé kar om mee op skireis te gaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk BerichtenMag zelfs zonder die skibox, een avant heeft toch een grote koffer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenWat staat er op dat briefje?
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenIk vind zo'n RS4 in cabrio eigenlijk de domste keuze die je kan maken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichtentenzij gierigheid
had het eens opgezocht, en ze moeten normaal op 98 lopen, maar op 95 rijden ze uiteraard ook, met gereduceerd vermogen.
Comment
-
Bij de meeste pompen scheelt het veel in prijs tussen 95 en 98 omdat ze enkel voor 95 hun korting geven (10 cent), da's juist.
Als je dan plots 95 tankt, past het motormanagement zich wel aan allicht (vandaar gereduceerd vermogen ?), maar als eigenaar zou ik daarvan toch niet gediend zijn, om het nog zacht uit te drukken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenBij de meeste pompen scheelt het veel in prijs tussen 95 en 98 omdat ze enkel voor 95 hun korting geven (10 cent), da's juist.
Als je dan plots 95 tankt, past het motormanagement zich wel aan allicht (vandaar gereduceerd vermogen ?), maar als eigenaar zou ik daarvan toch niet gediend zijn, om het nog zacht uit te drukken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEla! Als ik het prak, heb ik er ook geen kosten van, tis toch niet van mij
Comment
Comment