Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maar bon, mocht ik het geluk hebben ooit een RS4 te kunnen kopen, dan ware het zeker nooit een cabrio. Avant all the way! (en dat moet altijd voor een Audi RS imo!)
Maar bon, mocht ik het geluk hebben ooit een RS4 te kunnen kopen, dan ware het zeker nooit een cabrio. Avant all the way! (en dat moet altijd voor een Audi RS imo!)
Een RS4 vind ik anders ook behoorlijk geil in sedan
Ik heb de achterkant van de facelift A4 sedan nooit kunnen smaken. In RS-trim is het nog cava, maar als je't vergelijkt met een Avant, dan is de keuze snel gemaakt.
Ik vind zo'n cabrio juist ver uit de mooiste RS4. Avant en sedan ben ik al beu gezien, een cabriolet is super exclusief, en ik vind hem echt prachtig qua lijnenspel. Enige jammere is het extra gewicht, maar ach, hij is zelfs met het extra gewicht snel genoeg.
Bij de meeste pompen scheelt het veel in prijs tussen 95 en 98 omdat ze enkel voor 95 hun korting geven (10 cent), da's juist.
Als je dan plots 95 tankt, past het motormanagement zich wel aan allicht (vandaar gereduceerd vermogen ?), maar als eigenaar zou ik daarvan toch niet gediend zijn, om het nog zacht uit te drukken
Bij de meeste pompen scheelt het veel in prijs tussen 95 en 98 omdat ze enkel voor 95 hun korting geven (10 cent), da's juist.
Als je dan plots 95 tankt, past het motormanagement zich wel aan allicht (vandaar gereduceerd vermogen ?), maar als eigenaar zou ik daarvan toch niet gediend zijn, om het nog zacht uit te drukken
Comment