Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
    Herinnerde mij deze uitspraak uit een ander topic...
    Leasingwagen is toch net iets anders dan auto van een kennis/kameraad .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
      Leasingwagen is toch net iets anders dan auto van een kennis/kameraad .
      Sowieso vind ik dat vrij ordinaire ingesteldheid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
        Tja véél mensen zijn zo,ik rij altijd rustiger met iets dat niet van mij is .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
          kennissen genoeg die het voor hem wel regelen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
            kennissen genoeg die het voor hem wel regelen...
            Kan toch perfect dat hij vrienden heeft met vette bakken en dat Carlo daar af en toe mee mag raggen?

Comment

Kan toch perfect dat hij vrienden heeft met vette bakken en dat Carlo daar af en toe mee mag raggen?
              Ik bedoelde, dat indien hij hem prakt, hij wel kennissen genoeg heeft die dat voor hem zullen regelen.

Comment

Ik bedoelde, dat indien hij hem prakt, hij wel kennissen genoeg heeft die dat voor hem zullen regelen.
                Omnium verzekering bestaat toch voor iets .

Comment

Omnium verzekering bestaat toch voor iets .
                  Ik kan niet weten dat die kar omnium is verzekerd he

Comment

Ik kan niet weten dat die kar omnium is verzekerd he
                    Het zou nogal dom zijn om een RS4,Cayenne,...., niet omnium te verzekeren.

Comment

Het zou nogal dom zijn om een RS4,Cayenne,...., niet omnium te verzekeren.
                      er zijn veel domme mensen in de wereld hoor!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                        95 getankt

Daar is nu toch echt geen deftige uitleg of reden voor hé (tenzij gierigheid of : "'t is mijn kar niet, dus...")
                        Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                        reden gevonden denk ik

had het eens opgezocht, en ze moeten normaal op 98 lopen, maar op 95 rijden ze uiteraard ook, met gereduceerd vermogen.
                        Ja, ik ben echt zo van het is niet van mij dus het boeit me niet .
                        Zowel mijn eigen auto als een auto van een kennis zal altijd op een hoek geparkeerd worden zodat er geen krasje of deukje op kan komen. Auto is volledig gewassen en gedetaild voor ik hem heb teruggegeven en volgetankt. Waarom 95? Ik blijf erbij dat 98 overroepen is en dat dat bij een moderne motor nergens voor nodig is. Heeft niets met gierigheid te maken, heeft er wel mee te maken dat ik weiger BP-Esso-Shell te sponsoren. Heel dat octaangehalte-gedoe is pure marketing. In de US hebben ze niet eens 98 en daar rijden ook RS4's rond hoor. Altijd direct die verwijten, bende zeikerds .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                          En geef wat tussengas als je terugschakelt man
                          Ik ben een automaatrijder he gast... Tussengas is echt mijn ding niet. Ik geef te veel of te weinig gas .

Comment

• Ik tank mijn eigen auto overigens ook altijd 95 hoor. En bij Honda (waar ik werk) worden ook alle auto's 95 getankt, ook S2000's en Type R's, omdat de monteurs dezelfde mening toegedaan zijn als ik.

Comment

• zalige kar ddr! waarom mocht je der zo'n eind mee rijden?
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                zalige kar ddr! waarom mocht je der zo'n eind mee rijden?
                                Hij moest effe gaan tanken van de eigenaar maar had er per ongeluk 95 in getankt dus heeft hij effe de tank leeggereden om nadien de juiste brandstof erin te gooien.

groetjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                  Ja, ik ben echt zo van het is niet van mij dus het boeit me niet .
                                  Zowel mijn eigen auto als een auto van een kennis zal altijd op een hoek geparkeerd worden zodat er geen krasje of deukje op kan komen. Auto is volledig gewassen en gedetaild voor ik hem heb teruggegeven en volgetankt. Waarom 95? Ik blijf erbij dat 98 overroepen is en dat dat bij een moderne motor nergens voor nodig is. Heeft niets met gierigheid te maken, heeft er wel mee te maken dat ik weiger BP-Esso-Shell te sponsoren. Heel dat octaangehalte-gedoe is pure marketing. In de US hebben ze niet eens 98 en daar rijden ook RS4's rond hoor. Altijd direct die verwijten, bende zeikerds .
                                  Ik lees toch andere dingen denk ik, ik weet niet hoe het precies zit.

Gallardo's rijden daar niet op 95

Comment

• RS4 op 98 octaan.

RS4 op 95 octaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                      In de US hebben ze niet eens 98 en daar rijden ook RS4's rond hoor. Altijd direct die verwijten, bende zeikerds .
                                      Wordt er in the USA niet met MOn gewerkt ipv RON en als je dat omzet kom je ongeveer hetzelfde als RON gehalte uit?

Comment

• idd, in de US hebben ze wel 98

en je mag het overroepen vinden, maak bekijk dan ook eerst even de technische kant
                                        als een constructeur 98 voorschrijft, dan doen ze dat niet zomaar.

en dat parkeren op de hoek, en netjes wassen.... wat heeft dat er mee te maken? Er zijn genoeg mensen (zeker hier op het forum) die meer geven om het blinken van hun auto, dan om de technische staat, en hoe er mee omgesprongen wordt

Comment

• Dus ik mag bij 95 blijven

Comment

Working...
                                          X