Oorspronkelijk geplaatst door RRD
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDus ik mag bij 95 blijven
In m'n 1 serie mocht je alles erin kappen vanaf 91 octaan volgens het boekje maar toch deed ik er altijd 98 in,heb de eerste keer is 95 in getankt en had toch het gevoel dat de wagen beter was op 98.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichtenwat een flauwe kul !
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenBij de meeste pompen scheelt het veel in prijs tussen 95 en 98 omdat ze enkel voor 95 hun korting geven (10 cent), da's juist.
Als je dan plots 95 tankt, past het motormanagement zich wel aan allicht (vandaar gereduceerd vermogen ?), maar als eigenaar zou ik daarvan toch niet gediend zijn, om het nog zacht uit te drukken
Of ik persoonlijk 95 erin zou kappen is een andere vraag, maar RRD verketteren omdat ie 95 tankt vind ik belachelijk. Gezien de manier hij met die kar reed (op de momenten dat ik het genoegen had passagier te spelen) had 98 absoluut geen enkel voordeel gehad.
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenHerinnerde mij deze uitspraak uit een ander topic...
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichtenkennissen genoeg die het voor hem wel regelen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenVanwa?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichtenwat een flauwe kul !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDat ging over de kar van mijn ouders, niet over die van iemand anders. Groot verschil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenWordt dat voorgeschreven voor je wagen?
In m'n 1 serie mocht je alles erin kappen vanaf 91 octaan volgens het boekje maar toch deed ik er altijd 98 in,heb de eerste keer is 95 in getankt en had toch het gevoel dat de wagen beter was op 98.
Comment
-
enkel op de voorgeschreven brandstof werkt de motor aan optimale prestaties. (in mijn geval: Super plus 98 )
als je normaal rijdt ga je geen verschil voelen tussen 95 en 98.
wat ik pas een hype vind, is die 100 octaan.. al meerdere malen getankt en niet het minste verschil gevoeld.. (tov 98 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
en dat parkeren op de hoek, en netjes wassen.... wat heeft dat er mee te maken? Er zijn genoeg mensen (zeker hier op het forum) die meer geven om het blinken van hun auto, dan om de technische staat, en hoe er mee omgesprongen wordt
Dat meneer Soete himself, die ik nog nooit iets zinnigs heb horen zeggen over de technische kant van een auto (hell, weet je eigenlijk wel hoe een motorblok er uit ziet, of breng je je auto naar de dealer als je je ruitenwisservloeistof bijgevuld wilt hebben? Kost toch niks bij leasekrellen...) hetgeen ik zeg dan nog uit maakt voor flauwe kul. vind ik helemaal hilarisch. Als ik wil weten wat het uitmaakt of ik op 95 of 98 rijd zal ik dat wel aan mensen vragen die er verstand van hebben. Of naar iemand die iets zinnigs post, zoals de foto's die Nima plaatst.
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenGaat RRD nu zijn account deleten ?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenEn dan nog door mensen die mij totaal niet kennen.
Ik heb iig nooit een liter 95 in m'n kar gegooid. 1 keer in Hongarij 97, doordat er niets anders was.
Kan me niet voorstellen dat Audi zomaar 98 voorschrijft, en tegelijkertijd waarschuwt dat je bij 95 niet onder vollast mag rijden.
Voor de rest: Maxime is een zalige kerel, don't judge him als je'm niet kent.
Toch logisch dat mensen sterk verbaasd zijn als je 95 kapt in een wagen die niet van jou is? Ik zou gewoon die paar euro meer betalen en op zeker spelen, wat je bij je eigen kar doet is natuurlijk jouw zaak.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenToch logisch dat mensen sterk verbaasd zijn als je 95 kapt in een wagen die niet van jou is? Ik zou gewoon die paar euro meer betalen en op zeker spelen, wat je bij je eigen kar doet is natuurlijk jouw zaak.
Comment
-
In vind het ook raar dat je daar 95 inkapt .
En zeker dat je zegt dat ze in de honda garage in de s2000 en type'rs 95 tanken .
Ik heb een s2000 gehad en ik heb daar eens 2x na elkaar 95 ingedaan en die kar reed echt slecht .
Die haperde dan rond de 7.000 toeren .
En hoogtoerige motor is daar zeer gevoelig aan .
Comment
Comment