Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
    Ja, ik ben echt zo van het is niet van mij dus het boeit me niet .
    Zowel mijn eigen auto als een auto van een kennis zal altijd op een hoek geparkeerd worden zodat er geen krasje of deukje op kan komen. Auto is volledig gewassen en gedetaild voor ik hem heb teruggegeven en volgetankt. Waarom 95? Ik blijf erbij dat 98 overroepen is en dat dat bij een moderne motor nergens voor nodig is. Heeft niets met gierigheid te maken, heeft er wel mee te maken dat ik weiger BP-Esso-Shell te sponsoren. Heel dat octaangehalte-gedoe is pure marketing. In de US hebben ze niet eens 98 en daar rijden ook RS4's rond hoor. Altijd direct die verwijten, bende zeikerds .
    wat een flauwe kul !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      Dus ik mag bij 95 blijven
      Wordt dat voorgeschreven voor je wagen?

In m'n 1 serie mocht je alles erin kappen vanaf 91 octaan volgens het boekje maar toch deed ik er altijd 98 in,heb de eerste keer is 95 in getankt en had toch het gevoel dat de wagen beter was op 98.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
        wat een flauwe kul !
        Je bent wel in vorm vandaag .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
          Je bent wel in vorm vandaag .
          Vanwa?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
            Bij de meeste pompen scheelt het veel in prijs tussen 95 en 98 omdat ze enkel voor 95 hun korting geven (10 cent), da's juist.

Als je dan plots 95 tankt, past het motormanagement zich wel aan allicht (vandaar gereduceerd vermogen ?), maar als eigenaar zou ik daarvan toch niet gediend zijn, om het nog zacht uit te drukken
            Dat kan, dankzij het motormanagementsysteem geen schade toebrengen.
            Of ik persoonlijk 95 erin zou kappen is een andere vraag, maar RRD verketteren omdat ie 95 tankt vind ik belachelijk. Gezien de manier hij met die kar reed (op de momenten dat ik het genoegen had passagier te spelen) had 98 absoluut geen enkel voordeel gehad.

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
            Herinnerde mij deze uitspraak uit een ander topic...
            Ff voor de duidelijkheid stellen dat ik op geen enkel moment achter het stuur van die RS4 gezeten heb. Niet rijden, niet stilstaand.

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
            kennissen genoeg die het voor hem wel regelen...
            Dat ging over de kar van mijn ouders, niet over die van iemand anders. Groot verschil

Comment

Vanwa?
              Gewoon,je weet wel wat ik bedoel .

Comment

wat een flauwe kul !
                Hij heeft wel gelijk. 98 is in principe enkel voordelig onder vollast, en dan nog, motormanagementsystemen passen zich aan aan de brandstof (reduceren vermogen)

Comment

• Hoe zit dat eigelijk met diesel kwaliteit?
                  De diesel dat ik in Iran tankte ging m'n wagen serieus hard van smoren en ging ook niet goed in gang.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    Dat ging over de kar van mijn ouders, niet over die van iemand anders. Groot verschil
                    ow... in dat geval. Ok

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                      Wordt dat voorgeschreven voor je wagen?

In m'n 1 serie mocht je alles erin kappen vanaf 91 octaan volgens het boekje maar toch deed ik er altijd 98 in,heb de eerste keer is 95 in getankt en had toch het gevoel dat de wagen beter was op 98.
                      Dat wordt idd voorgeschreven. 95 Heb er in het begin ff 98 in gepakt omdat ik het toen nog niet gelezen had dat 95 voorgeschreven werd, en heb niet echt een verschil gemerkt.

Comment

• Gaat RRD nu zijn account deleten ?

Comment

• enkel op de voorgeschreven brandstof werkt de motor aan optimale prestaties. (in mijn geval: Super plus 98 )

als je normaal rijdt ga je geen verschil voelen tussen 95 en 98.

wat ik pas een hype vind, is die 100 octaan.. al meerdere malen getankt en niet het minste verschil gevoeld.. (tov 98 )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten

en dat parkeren op de hoek, en netjes wassen.... wat heeft dat er mee te maken? Er zijn genoeg mensen (zeker hier op het forum) die meer geven om het blinken van hun auto, dan om de technische staat, en hoe er mee omgesprongen wordt
                            Wat dat er mee te maken heeft? Dat ik hier word uitgemaakt als iemand die lomp met spullen om gaat die niet van mij zijn. En dan nog door mensen die mij totaal niet kennen. Ja, ik heb het over jullie, meneer Tuur Bo en Maxime Soete. Je mag gerust weten dat ik dat persoonlijk neem als mensen mij daar voor uitmaken, aangezien er denk ik niemand is die voorzichtiger om gaat met zijn eigen kar of spullen van een ander als ik zelf.

Dat meneer Soete himself, die ik nog nooit iets zinnigs heb horen zeggen over de technische kant van een auto (hell, weet je eigenlijk wel hoe een motorblok er uit ziet, of breng je je auto naar de dealer als je je ruitenwisservloeistof bijgevuld wilt hebben? Kost toch niks bij leasekrellen...) hetgeen ik zeg dan nog uit maakt voor flauwe kul. vind ik helemaal hilarisch. Als ik wil weten wat het uitmaakt of ik op 95 of 98 rijd zal ik dat wel aan mensen vragen die er verstand van hebben. Of naar iemand die iets zinnigs post, zoals de foto's die Nima plaatst.
                            Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                            Gaat RRD nu zijn account deleten ?
                            JA JULLIE ZIEN MIJ HIER NOOIT MEER TERUG BENDE KLOOTZAKKEN!!!!

Comment

• schijfje voor RRD

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Basshunter z'n vriendin ook te zien in al z'n videoclips .

Effe de Izzy in mij omhoog halen : Het is zelfs een Iraanse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                  En dan nog door mensen die mij totaal niet kennen.
                                  Ik heb lichtelijk de indruk dat jij hetzelfde doet, maar goed

Ik heb iig nooit een liter 95 in m'n kar gegooid. 1 keer in Hongarij 97, doordat er niets anders was.
                                  Kan me niet voorstellen dat Audi zomaar 98 voorschrijft, en tegelijkertijd waarschuwt dat je bij 95 niet onder vollast mag rijden.

Voor de rest: Maxime is een zalige kerel, don't judge him als je'm niet kent.
                                  Toch logisch dat mensen sterk verbaasd zijn als je 95 kapt in een wagen die niet van jou is? Ik zou gewoon die paar euro meer betalen en op zeker spelen, wat je bij je eigen kar doet is natuurlijk jouw zaak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                    schijfje voor RRD
                                    Zalige schijf!

Comment

• chill RRD! niemand bedoelt dat hier slecht

Steve, uw muzieksmaak = mijn smaak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                        Toch logisch dat mensen sterk verbaasd zijn als je 95 kapt in een wagen die niet van jou is? Ik zou gewoon die paar euro meer betalen en op zeker spelen, wat je bij je eigen kar doet is natuurlijk jouw zaak.
                                        Ik heb daar letterlijk niet eens over nagedacht toen ik ben gaan tanken. 't Is routine voor mij om 95 te tanken.

Comment

• In vind het ook raar dat je daar 95 inkapt .
                                          En zeker dat je zegt dat ze in de honda garage in de s2000 en type'rs 95 tanken .

Ik heb een s2000 gehad en ik heb daar eens 2x na elkaar 95 ingedaan en die kar reed echt slecht .
                                          Die haperde dan rond de 7.000 toeren .
                                          En hoogtoerige motor is daar zeer gevoelig aan .

Comment

Working...
                                          X