Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
      Ik heb daar letterlijk niet eens over nagedacht toen ik ben gaan tanken. 't Is routine voor mij om 95 te tanken.
      Ik vind dat raar...zo zorgzaam zijn voor je wagens, maar dan wel "denken" dat 95 evengoed is, terwijl een motor toch het belangrijkste is van een wagen IMO.

Misschien nog interessant, Nemo postte de foto's al.

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
      dus als ik nu nog eens, zo geheel terloops, een extra goedbedoeld opmerkingetje maak, dan is het zover?

You evil, evil man..

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
      STEL dat je het zou afbollen en uiteraard direct terugkomen met een andere nickname.... welke nick zou jij kiezen?
      Ik ruik een cc-topic

Comment

lmao

Comment

• Daar kan ik wat mee. Bedankt.

Comment

• eigenlijk nog beter had geweest Steve zijn face als hij achter 't stuur zit van die A4 cab

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              Ik vind dat raar...zo zorgzaam zijn voor je wagens, maar dan wel "denken" dat 95 evengoed is, terwijl een motor toch het belangrijkste is van een wagen IMO.

Meer info over die opstelling?

Want aan die kleppen enzo te zien, hebben ze 95 gedraaid in de 98 afstelling, en dan is het logisch dat je dat krijgt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                Meer info over die opstelling?

Want aan die kleppen enzo te zien, hebben ze 95 gedraaid in de 98 afstelling, en dan is het logisch dat je dat krijgt.
                Dude - ik ben volledig a-technisch. Het enige zinnige dat ik hier op kan antwoorden is....

Comment

eigenlijk nog beter had geweest Steve zijn face als hij achter 't stuur zit van die A4 cab
                  Vriend van me rijdt de ouwe civic type-R, zodra ik uitgevogeld heb hoe knal ik die foto op z'n facialbook

*kijkt nog eens

fak

Yo!

Comment

• Ik wist niet eens dat ik zo een T-shirt had.

Ik ben trouwens volledig "verlost" van mijn midget

Comment

• ah ist echt?

Comment

Dude - ik ben volledig a-technisch. Het enige zinnige dat ik hier op kan antwoorden is....

LMAO

Comment

• 1st place: RS6
                          0-100 km/h: 4,1 s
                          0-200 km/h: 13,2 s
                          GPS-Vmax.: 279 km/h (limited)
                          [*]Pirelli P Zero[*]Titangrey-wheels[*]Ceramic brakes[*]280 km/h Vmax.[*]RS-seats

2nd place: M5
                          0-100 km/h: 4,7 s
                          0-200 km/h: 13,8 s
                          GPS-Vmax.: 260 km/h (limited)

3rd place: E63 AMG
                          0-100 km/h: 4,4 s
                          0-200 km/h: 14,2 s
                          GPS-Vmax.: 250 km/h (limited)

4th place: B5 S
                          0-100 km/h: 4,7 s
                          0-200 km/h: 13,5 s
                          GPS-Vmax.: 322 km/h

Sachsenring:
                          1. RS6 1:42,94
                          2. M5 1:43,77
                          3. E63 AMG 1:44,30
                          4. B5 S 1:45,94
                          Last edited by ; 19/01/2009, 20:40.

Comment

• Hoe kan ik die afbeeldingen nu weer klikbaar maken?

Comment

• Wat een overdreven snelle tijden halen die allemaal!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                Hoe kan ik die afbeeldingen nu weer klikbaar maken?
                                Stuurt die es door.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oja, @ RRD, 't is zoals die keer dat ik hier foto's plaatste van aan 't tankstation met m'n gsm in 't handvat, ik doe dit ook nooit meer...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Vreemd dat de B5 S meer dan 2sec trager is dan de M5..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                      STEL dat je het zou afbollen en uiteraard direct terugkomen met een andere nickname.... welke nick zou jij kiezen?
                                      ilasiw , inacsut

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
                                        Wat 'n gezever... Moest 95 zo schadelijk zijn, dan zou het wel in de handleiding ofzo staan...
                                        Of, enkel 1.6'ers, niet gezond voor V8'en sticker aan elke pomp.
                                        Er is een verschil tussen "zo schadelijk" en "minder goed" hé, mensen hun bedoelingen/woorden hier niet verdraaien.

Comment

Ik heb iig nooit een liter 95 in m'n kar gegooid. 1 keer in Hongarij 97, doordat er niets anders was
                                          + YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

2x in UK! 97 omdat 't je toen een moment van ongeloof had tov het nut van 98 vermoed ik!

Comment

Working...
                                          X