Audi S5 bij Buslot Dendermonde. Was verkocht (en dus gesloten) en staat te wachten op zijn eigenaar.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenJammer van de facelift, de pé-fl was knapper langs achter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenFacelift? Heeft de coupe een facelift meegekregen sinds de komst van de cabrio?
Meer info -> http://www.audisport.be/index.php?showtopic=463
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWat dat er mee te maken heeft? Dat ik hier word uitgemaakt als iemand die lomp met spullen om gaat die niet van mij zijn. En dan nog door mensen die mij totaal niet kennen. Ja, ik heb het over jullie, meneer Tuur Bo en Maxime Soete. Je mag gerust weten dat ik dat persoonlijk neem als mensen mij daar voor uitmaken, aangezien er denk ik niemand is die voorzichtiger om gaat met zijn eigen kar of spullen van een ander als ik zelf.
JIJ vindt 98 niet nodig en wil Shell etc niet sponsoren... maar heb je dat gevraagd aan de eigenaar of het voor hem OK is om 95 te tanken ? Persoonlijk zou ik dat als eigenaar toch op prijs stellen, en mijn antwoord zou zijn : 98 aub
Meer heb ik daarover niet geschreven !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk BerichtenWat 'n gezever... Moest 95 zo schadelijk zijn, dan zou het wel in de handleiding ofzo staan...
Comment
-
Simoni, van 5th gear daar? ik zou eens willen weten bij welke auto's die 100 octaan nut heeft.. helaas hebben ze bij mijn vast tankstation maximum 98. (texaco)
als een motor ontworpen is voor optimaal te werken op super 98, dan zou ik dat altijd tanken.
maar als het RRD zijn gewoonte is om daar altijd 95 in te doen, so be it.. auto rijdt dan gewoon met minder vermogen om zichzelf te beschermen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWat dat er mee te maken heeft? Dat ik hier word uitgemaakt als iemand die lomp met spullen om gaat die niet van mij zijn. En dan nog door mensen die mij totaal niet kennen. Ja, ik heb het over jullie, meneer Tuur Bo en Maxime Soete. Je mag gerust weten dat ik dat persoonlijk neem als mensen mij daar voor uitmaken, aangezien er denk ik niemand is die voorzichtiger om gaat met zijn eigen kar of spullen van een ander als ik zelf.
Dat meneer Soete himself, die ik nog nooit iets zinnigs heb horen zeggen over de technische kant van een auto (hell, weet je eigenlijk wel hoe een motorblok er uit ziet, of breng je je auto naar de dealer als je je ruitenwisservloeistof bijgevuld wilt hebben? Kost toch niks bij leasekrellen...) hetgeen ik zeg dan nog uit maakt voor flauwe kul. vind ik helemaal hilarisch. Als ik wil weten wat het uitmaakt of ik op 95 of 98 rijd zal ik dat wel aan mensen vragen die er verstand van hebben. Of naar iemand die iets zinnigs post, zoals de foto's die Nima plaatst.
Je hebt gelijk dat mijn kennis inzake motoren tot het minimum beperkt is. Maar dat neemt niet weg dat onderstaande post echt flauwe kul was. Voor mij komt het over als goedpraterij voor 't feit dat je 95 tankte in een bak waar 98 in hoort. Punt aan de lijn.
Oorspronkelijk geplaatst door RRD
Ja, ik ben echt zo van het is niet van mij dus het boeit me niet .
Zowel mijn eigen auto als een auto van een kennis zal altijd op een hoek geparkeerd worden zodat er geen krasje of deukje op kan komen. Auto is volledig gewassen en gedetaild voor ik hem heb teruggegeven en volgetankt. Waarom 95? Ik blijf erbij dat 98 overroepen is en dat dat bij een moderne motor nergens voor nodig is. Heeft niets met gierigheid te maken, heeft er wel mee te maken dat ik weiger BP-Esso-Shell te sponsoren. Heel dat octaangehalte-gedoe is pure marketing. In de US hebben ze niet eens 98 en daar rijden ook RS4's rond hoor. Altijd direct die verwijten, bende zeikerds .
Verder voeg ik er nog aan toe dat dit geen persoonlijke aanval op u was, uw stelling was gewoon idioot. 't Is niet omdat jij iets 'overroepen' vindt, dat je die lijn moet doortrekken voor andersmans eigendom, niet waar?
Tot slot kan ik je nog zeggen dat ik de sproeivloestof nog net zelf kan bijvullen, zelfs al is het gratis bij de dealer (voor zoverre dit er toe doet imo)
Groetjes!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenIn de handleiding staat in elk geval dat je 98 moet tanken...
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenVoor mij komt het over als goedpraterij voor 't feit dat je 95 tankte in een bak waar 98 in hoort.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenSimoni, van 5th gear daar? ik zou eens willen weten bij welke auto's die 100 octaan nut heeft.. helaas hebben ze bij mijn vast tankstation maximum 98. (texaco)
Matthi's ma zei verschil te voelen nadat we die vol 100octaan (hoeveel was t) gedaan hadden. En ze wist niet dat er andere brandstof in was.
Ofwel hebben die kar nog es goed losgereden
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenOmdat ie anders niet aan de opgegeven vermogenscijfers komt.
Reden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenWaarom zou je 95 tanken als een motor beter en sneller is bij 98?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenReden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDat is nu net 't punt, dat geloof 'ie niet...
ff uit 't hoofd. Clio basis benzine ondervond geen verschil.
Golf GTI een 10 pk en Impreza een 30 tal pk
Maar das nu puur uit 't hoofd dus don't shoot me.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Waarom zou je 95 tanken als een motor beter en sneller is bij 98?
Comment
Comment