Oorspronkelijk geplaatst door Izzy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDie velgen blijven zo immens geniaal.Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten²²²²²
En de realiteit is ook dat die vrij snel durven te breken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenik wil je dat wel lassen hoor!
kans is wel groot dat bij een crash je plos een 10-tal losse buizen in je interieur hebt rondvliegen, maar ik veronderstel dat dat niet echt van belang is hier?
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenFiddy toch!!!!
Met een quattro kan je toch helemaal niet crashen???? !!!!
Thx trouwens voor de uitvoerige reply, was ff naar de neger op cnn gaan kijken
Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk BerichtenGeen probleem met discussiëren, maar 2 pagina's gaat er imo wat over.Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk BerichtenIntegendeel, maar het is eerder logisch hé. Ik denk dat eigenlijk iedereen dit wel weet. Daarom vond ik het een beetje vreemd om daar zo veel pagina's over door te drammen back OTOorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk BerichtenNu we er toch even over bezig zijn, korte afstanden met diesel aan een slakkentempo... Ongezond voor de motor? En daarmee bedoel ik, kan dit echt na 100k bv. voor een probleem zorgen?
Het toppunt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk BerichtenDamn, al die pagina's vol gebleit over al dan niet 95, 98 tanken. Voor dat 1 keertje dat RRD het heeft gedaan zal het toch geen kwaad kunnen. De wagen zal dat niet eens voelen... anders hebben de audi ingenieurs gefaald, wat ik zeker niet denk.
ohja, sorry RRD, had de andere reacties hier nog niet gelezen en wou geen olie op het vuur gooien ofzo hé....
Mijn reactie sloeg enkel op het feit dat de vergelijking met US-auto's wat mank loopt aangezien US-spec motoren dikwijls lichtjes verschillend zijn, hetzij door een ander motormanagement, hetzij mechanisch door bijvoorbeeld een lagere compressieverhouding om pingelen tegen te gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenVroeger met onze MB S320 benzine tankten we echt vanalles.
Zelfs in de bergen in Griekenland (goedkope onbekende naft ...) (onderweg naar Turkije) kon de motor dat allemaal wel aan..
alhoewel, in m'n 2.5-16 kapte ik 98, en als ik er nog eentje zou kopen is dat ook 98-only.... maar da's dan ook een iets ander type motor.
Toen ik me realiseerde dat dat nogal duur werd heb ik in de plaats de auto maar weg gekapt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenen toch.... is een RS4-blok niet vrij langeslag? Dat meen ik toch te herinneren....
zou de slag eens moeten opzoeken
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenEn toch zou ik voor een keer nog de traagste overwegen... Alpina B5 S, fack
Maar RS6 en E63 ook. Alles behalve M5 is oké
respect trouwens voor de prestaties die de sechs neerzet....
Die 13,2 van die RS6 is echt gestoord
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIs lange slag motor, service is (quasi) 't zelfde als bvb voor een Q7 4.2 FSI.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWat heeft het lange slag zijnde te maken met service?
Comment
-
Damn... wat een discussie door 1 foto'tje van RRD die 95 in een kar gooit. Terwijl de grap eigenlijk moest zijn dat op dat tankpistool ''BMW echt rijplezier'' staat.
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenMeneer RRD, ik blijf bij wat ik schreef.
JIJ vindt 98 niet nodig en wil Shell etc niet sponsoren... maar heb je dat gevraagd aan de eigenaar of het voor hem OK is om 95 te tanken ? Persoonlijk zou ik dat als eigenaar toch op prijs stellen, en mijn antwoord zou zijn : 98 aub
Meer heb ik daarover niet geschreven !
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenWaarom zou je 95 tanken als een motor beter en sneller is bij 98?
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenhoe komt het dat ie plots geen 3.0TDI meer heeft gekocht?
prijsverschil niet de moeite?
versta me niet verkeerd hé.....damn, dit >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> A4 3.0 TDI cab
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenDie velgen zien er zo kwetsbaar uit.
En de realiteit is ook dat die vrij snel durven te breken
Verder heb ik vandaag weer heel de dag met dat ding rondgereden (OP 95 JA) en het eens met de eigenaar overlegd. Blijkt dat bij het tankstation waar hij een tankkaart heeft niet eens 98 te krijgen is, dus dat hij er zelf ook altijd 95 in gooit. Daarenboven vindt ie het de grootste onzin om 98 in de auto te gooien, aangezien in het boekje staat dat die op 95 ook loopt. De eigenaar voegde er aan toe dat hij begrijpt dat je 98 in zo'n ding gooit als je er mee gaat racen op circuit, maar voor normaal straatgebruik ziet hij er -net zoals ik- het nut niet van in.
Gepaste groetjes aan de bende quattro-peten,
RRD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Met een quattro kan je toch helemaal niet crashen???? !!!!
Comment
-
Is het trouwens wel eens bij jullie opgekomen dat er ook mensen zijn die zo'n auto hebben die niet panisch zijn op welke brandstof er in gaat en hem gewoon behandelen als een auto? En die auto zien als een stuk blik op wielen wat hun van A naar B brengt? Stel je voor zeg . Die auto staat zelfs buiten , wordt niet elke week gewassen én wordt overal geparkeerd waar plaats is. En als er een deukje meer of minder in zit, is dit jammer, maar het is maar een auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenVerder heb ik vandaag weer heel de dag met dat ding rondgereden (OP 95 JA) en het eens met de eigenaar overlegd. Blijkt dat bij het tankstation waar hij een tankkaart heeft niet eens 98 te krijgen is, dus dat hij er zelf ook altijd 95 in gooit. Daarenboven vindt ie het de grootste onzin om 98 in de auto te gooien, aangezien in het boekje staat dat die op 95 ook loopt. De eigenaar voegde er aan toe dat hij begrijpt dat je 98 in zo'n ding gooit als je er mee gaat racen op circuit, maar voor normaal straatgebruik ziet hij er -net zoals ik- het nut niet van in.
Gepaste groetjes aan de bende quattro-peten,
RRD
Alle gekheid op een stokje: I'm still not buying it. Ik denk dat de waarheid een beetje in het midden ligt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIs het trouwens wel eens bij jullie opgekomen dat er ook mensen zijn die zo'n auto hebben die niet panisch zijn op welke brandstof er in gaat en hem gewoon behandelen als een auto? En die auto zien als een stuk blik op wielen wat hun van A naar B brengt? Stel je voor zeg . Die auto staat zelfs buiten , wordt niet elke week gewassen én wordt overal geparkeerd waar plaats is. En als er een deukje meer of minder in zit, is dit jammer, maar het is maar een auto.
En ga me nu niet wijsmaken dat bovenstaande omschrijving jouw "auto"-persoonlijkheid omschrijft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenKon je dat dan niet even zeggen toen ik met de RS6 reed? Dat had me op 150.000km 315 EUR bespaard
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenvolgens mij kan ik dat wel hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenHad je toch mooi je Trabi van kunnen kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenKon je dat dan niet even zeggen toen ik met de RS6 reed? Dat had me op 150.000km 315 EUR bespaard
Alle gekheid op een stokje: I'm still not buying it. Ik denk dat de waarheid een beetje in het midden ligt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenZo'n mensen leggen doorgaans geen instructiebriefje op het dashboard, maar goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenAhja, ik wist dat er iets speciaals was aan die vulopening van zo'n Espace, maar wist niet meer wat.
Sorry dus Porker, zo'n systeem bestaat dus wel al.
Comment
Comment