Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenOp het briefje staat dat ik me er mee moet amuseren, maar er wel voorzichtig mee moet zijn. Wat me ook redelijk logisch lijkt als je een auto van dat kaliber mee geeft aan iemand van 20 jaar, niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIs lange slag motor, service is (quasi) 't zelfde als bvb voor een Q7 4.2 FSI.
I mean, what's the link?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAch komop, je rijdt sowieso met 95 dus dan valt dat best mee met die PK's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtendacht ik wel, daarom was ik al van mening dat het geen kwaad zou kunnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWat heeft het lange slag zijnde te maken met service?
Ik zou eerst eigenlijk de discussie moeten lezen en dan replyen, maar da's nogal irritant als er hier plots 15 pagina's zijn bijgekomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenOp het briefje staat dat ik me er mee moet amuseren, maar er wel voorzichtig mee moet zijn. Wat me ook redelijk logisch lijkt als je een auto van dat kaliber mee geeft aan iemand van 20 jaar, niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
Ja, er komt ook een setje 18'' OEM RS4 spul normaalgezien. Voor in de winter
ik ben al een paar foto's tegengekomen van gebroken spaken bij die velgen....
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDamn... wat een discussie door 1 foto'tje van RRD die 95 in een kar gooit. Terwijl de grap eigenlijk moest zijn dat op dat tankpistool ''BMW echt rijplezier'' staat.
ooooooooooooow shit DIESEL IN EEN S6 hahahaahahh
FAke Shit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenwelke?
Loodvervanger, DAT had nog iets geweest RRD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtensloeg op die spyker-velgjes
ik ben al een paar foto's tegengekomen van gebroken spaken bij die velgen....
Comment
-
Verzekering = new stuff
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenJe topic-reply opbouw is verre van logisch fiddybeer . Wnn ben je overigens klaar met de exaams?
en I know, maar ik loop wat achter en zit hier en daar op bepaalde posts te replyen, daarmee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk ken mensen die blijven zulle zijn als ik hun auto crash .
Verzekering = new stuff
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtenwaarom ontwikkelen ze voor dieselwagens zoiets niet dat de motor sneller laat opwaren en sneller op temperatuur komt?
Omdat dat energie-, en dus rendementsverlies is.
Het bestaat wel, maar meestal is dat maar een klein verschil dat dat geeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten'k Vind dat we ook eens een topic moeten openen over hoeveel mensen jij kent .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenmorgen eentje (alé ja, een verdediging van een serie practica), vrijdag en zaterdag nog eentje en dan klaar.
en I know, maar ik loop wat achter en zit hier en daar op bepaalde posts te replyen, daarmee
Dus zaterdagavond pinteren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenHahahaha,Waar is Porker?
Comment
Comment