De sfeer op het forum is verbitterd, tegenover een jaar of 2 geleden. Ik blijf er bij.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMijn vriend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDe sfeer op het forum is verbitterd, tegenover een jaar of 2 geleden. Ik blijf er bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenwaarom? omdat er eens een discussie gevoerd wordt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenHij gaat denk ik naar dezelfde kapper als jij .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDe sfeer op het forum is verbitterd, tegenover een jaar of 2 geleden. Ik blijf er bij.
Trouwens, het is door jullie, vieze tjoeners die geen respect hebben voor hun wagen. Godverdomme hoe kom je erbij om 95 te tanken, stomme mongool
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDe sfeer op het forum is verbitterd, tegenover een jaar of 2 geleden. Ik blijf er bij.Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenwaarom? omdat er eens een discussie gevoerd wordt?
Maar echt dan. Ik kan het niet meer aan
Kan niet met mensen omgaan die geen normale discussie kunnen voeren.
4 kusjes!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenNee, omdat er veel sneller met persoonlijke verwijten wordt gesmeten als vroegah. En ik doe er zelf ook aan mee hoor.Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenHij gaat denk ik naar dezelfde kapper als jij .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichteneindelijk, carlo is terug de oude
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAch jong, hou uw bakkes. Gij weet er niets van.
Trouwens, het is door jullie, vieze tjoeners die geen respect hebben voor hun wagen. Godverdomme hoe kom je erbij om 95 te tanken, stomme mongool
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenbullschijt.
RS4
cc: 4163
slag: 92.8mm
boring: 84.5mm
E39 M5
cc: 4941
slag: 89mm
boring: 94mm
En toch is zo'n RS4 volgens mij nog een tikkeltje toerentalgeiler dan de M5.... geheel onlogisch, maar 't zal idd ook artificieel zo zijn afgesteld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenGeen nood om de discussie in 't belachelijke te trekken imo..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten¨
Maar echt dan. Ik kan het niet meer aan
Kan niet met mensen omgaan die geen normale discussie kunnen voeren.
4 kusjes!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenEigenaar had naar het schijnt '95 getankt,alé dat heb ik toch horen zeggen op Total excellium forum.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenEigenaar had naar het schijnt '95 getankt,alé dat heb ik toch horen zeggen op Total excellium forum.
Comment
-
Comment