Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vandaag in Gent een Ier gezien met een rode A4 B7 sedan 2liter turbo met Milltek uitlaat en waarschijnlijk nog andere mods.. had monogram "1.6" erop gekleefd

klinkt lekker diep die Milltek trouwens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
      Onlangs 't zelfde tegen gekomen als ik op weg was met de Touareg.

Doet uw Touareg zo weinig toeren aan 140 km/u spillies?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
        Waarom haal je de website offline om een nieuwe versie te lanceren?

Je gaat sowieso members verliezen door 't feit dat ze een hele tijd niet op de website geraken.
        Dat is waar maar heel de database moet aangepast worden dus ik kan niet anders dan het forum te sluiten.
        AutoMinded.be

Comment

• Gisteren en vandaag in Knokke zeker 4-5 verschillende RS6's gezien, wat een kar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
            Dat is waar maar heel de database moet aangepast worden dus ik kan niet anders dan het forum te sluiten.
            Migratie naar andere forum-software?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
              Doet uw Touareg zo weinig toeren aan 140 km/u spillies?
              Euh ja, ge ziet dat toch, 't is ook gene 2.5 zoals die van jullie hé.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Euh ja, ge ziet dat toch, 't is ook gene 2.5 zoals die van jullie hé.

Izzy zijn ouders rijden met een Q7 3.0 TDI, de Touareg R5 2.5 TDI hebben ze niet meer.

Comment

• Onze A8 doet denk ik niet veel meer toeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                    Hallokes

Liever in een andere kleur maar voor de rest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                      Je kon perfect het huidige forum actief laten en ondertussen de andere site opstellen Soit, toch al te laat nu

Comment

• knappe advertentie met coole foto's

Comment

• jammer van de fouten in de advertentie.

prachtige foto's wel! Jammer van een paar details aan de auto, anders was ie top.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                            jammer van de fouten in de advertentie.

prachtige foto's wel! Jammer van een paar details aan de auto, anders was ie top.
                            welke fouten staan er dan in?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                              welke fouten staan er dan in?
                              0-100 in minder dan 5sec doet hij net niet (toch niet opgegeven)
                              top is begrensd op 262 ipv 265
                              en de turbo is geen K28 maar een 24/26

details en miereneukerij i know

Comment

• én het is geen audi

Comment

• true, maar ik zou em toch adverteren als Audi... anders ziet niemand die wss

Comment

Gasten, beste S/RS/R-lover, het is bijna zo ver!

Vanaf 2 februari 2009 gaat AudiSport v2 online, dus hou het maar in 't oog!!

AudiSport.be/.nl
                                    Euh, nog niet veel te beleven precies... en we zijn al bijna de 4e !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                      én het is geen audi
                                      Geen enkele RS is een Audi !

Al klinkt dat wel nogal dom, Quattro RS4 ipv Audi RS4, maar zo is het officieel wel...

Comment

Chance van de foto's of ik had gedacht dat het een 2.0 TDI was!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                          Chance van de foto's of ik had gedacht dat het een 2.0 TDI was!

Geloof je me niet?

Jah, rijden en foto's maken gaan (nog) niet goed tezamen.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Working...
                                          X