Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Steek onder de R8 SDS velgen en je bent rond.

Blijft een van de mooiste velgen die er zijn imho.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichten
      Wat denken jullie? die achterste velg of die voorste?

een 6-spaaks zou hem beter staan. de velgen van een B6 S4 bv

Comment

• Neem die achterste velg maar

Comment

• Smijt daar Bolero's onder aub, mooier wordt het niet, zeker niet met te moderne velgen.

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Fak zo een donkergroene RS4 is vet

Comment

• Blijft één van (of mss wel dé) mooiste kleur(en) voor op een RS4 / RS6.

Comment

• Of ni

Das goed als ge boswachter zijt ja

Comment

• Smaken en kleuren .. Dat groen is AF gewoon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten

Holy!
                      Dit is toch duizend keer knapper dan zo'n Black/White-geval?
                      Magistrale combo!

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                      Blijft één van (of mss wel dé) mooiste kleur(en) voor op een RS4 / RS6.
                      ²²² Spijtig dat het zo weinig gekozen wordt. Ik kan me maar moeilijk de laatste keer herinneren dat ik een recente donkergroene wagen heb gezien...

Comment

• Moest ik een RS4 kunnen betalen zou ik het zeker overwegen. Dat of Daytona grijs Al is dit wel een pak exclusiever.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          Moest ik een RS4 kunnen betalen zou ik het zeker overwegen. Dat of Daytona grijs Al is dit wel een pak exclusiever.
                          Jaja

Zo dingen horen we hier vaak op t forum. Tot het er op aan komt, en dan wordt het een grijze of een zwarte

Comment

• daytona is grijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              Jaja

Zo dingen horen we hier vaak op t forum. Tot het er op aan komt, en dan wordt het een grijze of een zwarte
                              Ik ben ook niet bezweken voor zwart, grijs of wit. Ik ben voor blauw gegaan

Comment

• effe een moto achterlaten in je break op de B baantjes

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• zalig, RS Werkstatt RS4 met RS6 turbo's vs RS4 met stock turbo's.

vet schijfje ook

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Zaaaaalig

Martin de tech-freak aan het stuur

Kerel heeft dat goed gezien--- mini niche-garage in Schaffhausen, paar kilometer van de Duitse grens.

Tien minuten rijden, Autobahn op en testen maar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                      effe een moto achterlaten in je break op de B baantjes

+ YouTube Video

kippenvel

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                          Ik ben ook niet bezweken voor zwart, grijs of wit. Ik ben voor blauw gegaan
                                          Groot gelijk, er wordt veel te weinig kleur gekozen.
                                          Blauwe naft vs. grijze diesel, dan weet je het wel...
                                          Bij deze roep ik bovenstaande RS4 uit tot droomdaily.

Comment

Working...
                                          X