Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Met alle respect voor de RS4, maar ik vraag mij af wat voor moto het is ... en misschien nog belangrijker wie er opzit.

Tegen een vergelijkbare moto ( type sport ) maakt de RS4 mijns inziens op zulke baan weinig kans ....

Vriend van me zijn vader heeft net een witte RS4 gekocht. Zal soon eens foto's posten.

Wat een geluid <3

Comment

• Er rijden genoeg RS4's rond met +600pk hoor

Overlaatst is er nog een reportage geweest van een turboart RS4, 750pk en 0-300 in een 26-27sec.

Comment

• En een B5 heeft stock ca. 380 paarden

Kun je nagaan hoe dat breakje vooruit gaat met 600 horsies

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
          Geen enkele RS is een Audi !

Al klinkt dat wel nogal dom, Quattro RS4 ipv Audi RS4, maar zo is het officieel wel...

Van de "Audi RS2" heb ik dat al gelezen, maar van de recentere modellen? Er staat toch 'Audi' als merk vermeld op je inschrijvingsbewijs? En ik mag ter plekke doodvallen als in de catalogi van de RS4 die ik hier nog wel ergens moet liggen hebben, Audi niet als merk vermeld staat.

Of hoe zit dat eigenlijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
            Kijk nou.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Van de "Audi RS2" heb ik dat al gelezen, maar van de recentere modellen? Er staat toch 'Audi' als merk vermeld op je inschrijvingsbewijs? En ik mag ter plekke doodvallen als in de catalogi van de RS4 die ik hier nog wel ergens moet liggen hebben, Audi niet als merk vermeld staat.

Of hoe zit dat eigenlijk?

Bij mijn inschrijvingsbewijs staat wel degelijk
              "Quattro RS6 Avant"

Comment

Kijk nou.
                Ziek...

Maak van die linkse RS2 een B5 RS4, en van die witte UR een RS6 plus in, ik zeg maar wat, full black.

---> droomgarage

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten

Gigantisch knappe kleurencombo.

Op 't gevaar af om hier verketterd te worden : nog enkel de witte pinkerglaasjes monteren vooraan.

Edit : alhoewel, hoeft eigenlijk niet, 't is best knap zo.

Comment

• Het oranje van de pinkers past goed bij het groen. Zou het ook zo laten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                      Er rijden genoeg RS4's rond met +600pk hoor

Overlaatst is er nog een reportage geweest van een turboart RS4, 750pk en 0-300 in een 26-27sec.
                      Dan nog, een deftige motor is atlijd sneller in rechte lijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                        Bij mijn inschrijvingsbewijs staat wel degelijk
                        "Quattro RS6 Avant"
                        Echt? Zaalig! Wist ik ni.

Comment

Ziek...

Maak van die linkse RS2 een B5 RS4, en van die witte UR een RS6 plus in, ik zeg maar wat, full black.

---> droomgarage
                          De groene en de zilveren voor mij. Niets te "maak van"-en. Perfect genoeg zo.

Comment

De groene en de zilveren voor mij. Niets te "maak van"-en. Perfect genoeg zo.
                            Maar toch niet allemaal perfect genoeg dan?

Comment

Echt? Zaalig! Wist ik ni.
                              Met een hoofdletter zelfs, dat schijnt fout te zijn!

Comment

Maar toch niet allemaal perfect genoeg dan?

i = o

Perfect = iets dat niet in variaties bestaat, toch? Als 't perfect is, is 't perfect, iets minder perfect is niet meer perfect. Allez, zeementieks, maar toch.

Comment

i = o

Perfect = iets dat niet in variaties bestaat, toch? Als 't perfect is, is 't perfect, iets minder perfect is niet meer perfect. Allez, zeementieks, maar toch.
                                  Besta jij niet in gradaties? Zo'n gTa light, dat lijkt me wel wat

Comment

Besta jij niet in gradaties? Zo'n gTa light, dat lijkt me wel wat
                                    Heeft bestaan, was een one-off. Had in z'n inschrijvingsbewijs niet "BAMWez" staan maar "Algillesa". Eén nadeel wel : een gTa in light versie kwam noodzakelijkerwijs wél met een stoffen dak met veel lange draadjes op. De huidige versie, wat vetter van looks, komt met kale hardtop. Gelieve niet te willen tjoenen, ze verdragen dat niet! En tot grote spijt van de Zweed : ze bestaan ook in diesel.

Comment

Heeft bestaan, was een one-off. Had in z'n inschrijvingsbewijs niet "BMW" staan maar "Algillesa". Eén nadeel wel : een gTa in light versie kwam noodzakelijkerwijs wél met een stoffen dak met veel lange draadjes op. De huidige versie, wat vetter van looks, komt met hardtop. Gelieve niet te willen tjoenen, ze verdragen dat niet!
                                      Ik zei gTa light, niet gTa Supersize

Comment

Ik zei gTa light, niet gTa Supersize
                                        De Supersize is geen optie, de versnellingspook is OEM zo.

Comment

• Ik ga maar gewoon een foto posten, ofzo

zo

Leuke urquattro plaat

Comment

Working...
                                          X