Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Van de "Audi RS2" heb ik dat al gelezen, maar van de recentere modellen? Er staat toch 'Audi' als merk vermeld op je inschrijvingsbewijs? En ik mag ter plekke doodvallen als in de catalogi van de RS4 die ik hier nog wel ergens moet liggen hebben, Audi niet als merk vermeld staat.
Heeft bestaan, was een one-off. Had in z'n inschrijvingsbewijs niet "BAMWez" staan maar "Algillesa". Eén nadeel wel : een gTa in light versie kwam noodzakelijkerwijs wél met een stoffen dak met veel lange draadjes op. De huidige versie, wat vetter van looks, komt met kale hardtop. Gelieve niet te willen tjoenen, ze verdragen dat niet! En tot grote spijt van de Zweed : ze bestaan ook in diesel.
Hoe zit dat bij AMG? Is wel gewoon Mercedes AMG, toch?
hey, zie ik er uit of ik daar iets van ken?
no idea. Vraag eens aan iemand die een AMG bezit. De eerste 25 jaar moet ik mij nog geen zorgen maken over welke constructeur er op het inschrijvingsbewijs van 'mijn' AMG zou staan.
no idea. Vraag eens aan iemand die een AMG bezit. De eerste 25 jaar moet ik mij nog geen zorgen maken over welke constructeur er op het inschrijvingsbewijs van 'mijn' AMG zou staan.
Ah juist, ik was in even in de verkeerdelijke waan dat jou (letterlijk) vliegmachien een AMG was..
Comment