Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
    hoezo ? die zijn nochtans standaard
    t ging over deze

Comment

• mja... de norm is toch 'als de uitlaten even breed zijn als de achterlichten dan zijn ze te breed' ?

Comment

• B5 is B5. B7 is B7. Niet mengen aub

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Geluid is effenaf lelijk en past in geen geval bij zo'n klassewagen als deze S8...
          wijze taal !

Comment

• Comment

• De eerste die ik zie met facelift achterlichten, niet echt een vooruitgang vind ik persoonlijk.

Comment

• Bovenstaande wagen is dan ook een afschuwelijk krel.

Comment

• How you don't do it...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Gelukkig is die eerste fotosoep, denk ik.
                    Hoewel het daar nog meevalt in vergelijking met de laatste twee.

Comment

• ik hoop dat dit photoshop is

Comment

• Bah die velgen trekken passen echt niet onder een B5.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                          How you don't do it...

Is PS volgens mij, check die schijven achteraan, is een copy van het voorwiel ;-)

Comment

• Nee, dat zijn de keramische remmen van onder de RS6.

Comment

• Die kerel heeft veel geld over voor een wagen van die ouderdom.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                Nee, dat zijn de keramische remmen van onder de RS6.
                                Shit man, zo groot vanachter
                                Btw leuke foto's op je Flickr account!!!

Comment

• ik vind die wielen wel passen
                                  ook al is het een PS.

Lelijke wielen of niet. Hij heeft wel een RS4.
                                  Iets waar de meesten van ons maar van kunnen dromen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                                    ik vind die wielen wel passen
                                    ook al is het een PS.

Lelijke wielen of niet. Hij heeft wel een RS4.
                                    Iets waar de meesten van ons maar van kunnen dromen
                                    Leuk, dan heb je eindelijk die droomwagen, dan verneuk je hem ff

Comment

• Een B5 RS4 koop je nochtans voor de prijs van een modale (weliswaar nieuwe)BMW 318d...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
                                        ik hoop dat dit photoshop is
                                        Het is een photoshop hoor, zo'n pizza's van remschijven gaan ze nog niet direct onder een B5 leggen. Al weet je nooit...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                          Een B5 RS4 koop je nochtans voor de prijs van een modale (weliswaar nieuwe)BMW 318d...
                                          Zo is het altijd eh

Een Porsche 964 koop je ook voor die prijs

Comment

Working...
                                          X