Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
in ieder geval,ik zou het er niet kunnen aan geven.
Comment
-
Jij op het gemakje?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenJij op het gemakje?
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenLekker comfortabel, zo'n S6, als je bij 140 nog geen scherpe foto kunt maken .
Alle verschillende instellingen gebruikt, maar die sluitertijd blijft daar zo lang met gevolg zo'n foto's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenJa, echt, WTF, stomme camera.
Alle verschillende instellingen gebruikt, maar die sluitertijd blijft daar zo lang met gevolg zo'n foto's.
Ik zie:
1/4
f/2.8
iso 400.
Als je deze op iso 1600 had gemaakt was je sluitertijd bvb 1/60 geweest en was dat al een pak scherper.1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenNeen.
Ik zie:
1/4
f/2.8
iso 400.
Als je deze op iso 1600 had gemaakt was je sluitertijd bvb 1/60 geweest en was dat al een pak scherper.
Ja, idd, die ISO, maarja, al rijdend zo prutsen met de instellingen van de camera in 't donker, nah, 'k heb gewoon maar aan die draaiknop gedraait.
'k Zal er de volgende dagen es mijn werk van maken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenLekker comfortabel, zo'n S6, als je bij 140 nog geen scherpe foto kunt maken .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenik vond die kar ook vrij 'hard' eigenlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenHoe zie jij dat?
Ja, idd, die ISO, maarja, al rijdend zo prutsen met de instellingen van de camera in 't donker, nah, 'k heb gewoon maar aan die draaiknop gedraait.
'k Zal er de volgende dagen es mijn werk van maken!
Het ligt dan wel niet aan de camera hé
Als je wilt geef ik je eens les1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenHoe zie jij dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenJa, mss geloven jullie dat niet, maar als er geen auto-geilend-volk in mijn auto zit rij ik meestal rustig, zeker op autostrades.
Comment
Comment