Oorspronkelijk geplaatst door Vicious
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenkar ging best lekker met 275's op de vooras relatief weinig onderstuur
maar toch schuurde hij een beetje he?
Ach, niets is perfect, daarjuist me ook weer zeer nauw geparkeerd in een zijstraat in Gent, en ge voelt 't wel schuren in de kassen, maar alleen als ge effectief helemaal gedraait staat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenVandaag vertelde me iemand over een soort van trackdays georganiseerd door Audi, met de S- en RS-modellen. Wat weten jullie hier van, en kan iemand mij hierover info bezorgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenJa, maar dat schuren hadden we ook al met de originele velgen, hebben we al gemeld aan de garage.
Ach, niets is perfect, daarjuist me ook weer zeer nauw geparkeerd in een zijstraat in Gent, en ge voelt 't wel schuren in de kassen, maar alleen als ge effectief helemaal gedraait staat.
En Spillies, 't is gedraaiD (2x dezelfde fout op 1 blz) FOEI
Als je morgen nog in Gent bent mag je altijd eens op mijn RS4 komen geilen, PM dan wel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenEn Spillies, 't is gedraaiD (2x dezelfde fout op 1 blz) FOEI
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenAls je morgen nog in Gent bent mag je altijd eens op mijn RS4 komen geilen, PM dan wel...
Neen, Denniske zag 't wel zitten om eens een duoshoot te doen met ons 2, 'k moest dan maar es een PM'tje zenden.
Wachten tot wanneer uw zomervelgen er onder liggen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenIemand (meer) foto's van Europa Mica Blue?
Edith zegt: Europa Blue Mica - Code LZ5T
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenIemand (meer) foto's van Europa Mica Blue?
Edith zegt: Europa Blue Mica - Code LZ5T
Dit zou 't moeten zijn, vette kleur!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenMoest eigenlijk bij Audi lovers
Dit zou 't moeten zijn, vette kleur!
Last edited by Spillies; 03/03/2009, 23:50.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichtenidd
Morgen zit ik aan zee, kom jij dan maar es geilen op de S6.
Neen, Denniske zag 't wel zitten om eens een duoshoot te doen met ons 2, 'k moest dan maar es een PM'tje zenden.
Wachten tot wanneer uw zomervelgen er onder liggen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtenwaar op zee ga je?
Nieuwpoort en/of Knokke, why?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtenbuh gewoon
...
Wa's er te doen in Knokke? Ga je auto's spotten?
Comment
Comment