Oorspronkelijk geplaatst door Spillies
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk BerichtenSpillies, ik zie kruisjes op de vorige pagina
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten2 maten gaan mee, de ene heeft een verblijf in Knokke, de andere woont in Nieuwpoort, ach wat, weet ik veel, we zien wel.
'k wil wel ne keer trekken tegen u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenIk denk dat uw Hollandse firewall u parten speelt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenGast, ik ga niet op zee hoor.
Nieuwpoort en/of Knokke, why?
Comment
-
Jaaaa, zwart is goed! Waar we voornamelijk de RS6 Avant als geliefd tuningsobject zien, heeft Sportec de hand geslagen aan de RS6 sedan. Deze krijgt 700 pk in plaats van de magere 580 pk die de Audi standaard tot de beschikking heeft, het max koppel is gestegen tot 800 Nm en dat zorgt voor een […]
Checklist:- terug ovale uitlaten erop
- de velgen een maatje (of twee) kleiner en in zilver
- de spiegels een maatje of twee kleiner en in koetswerkkleur
- shadowlook eraf en alles wat dan chroom wordt in mat alu steken
- donkergroene buitenkleur, binnen Mustangbruin met carbon inzetstukken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenDuo shoot met de A4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenWaar en wanneer, we zouden binnen een 2 uurtjes vertrekken en we zouden es gaan naar de Viking.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
Jaaaa, zwart is goed! Waar we voornamelijk de RS6 Avant als geliefd tuningsobject zien, heeft Sportec de hand geslagen aan de RS6 sedan. Deze krijgt 700 pk in plaats van de magere 580 pk die de Audi standaard tot de beschikking heeft, het max koppel is gestegen tot 800 Nm en dat zorgt voor een […]
Checklist:- terug ovale uitlaten erop
- de velgen een maatje (of twee) kleiner en in zilver
- de spiegels een maatje of twee kleiner en in koetswerkkleur
- shadowlook eraf en alles wat dan chroom wordt in mat alu steken
- donkergroene buitenkleur, binnen Mustangbruin met carbon inzetstukken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenDat Europa Mica Blue is blijkbaar Blue pearl Effect in 't Engels, dat verklaart veel
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
Ok, zo-eentje moet het zijn voor mij.
Comment
-
-
Comment
Comment