Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat ik me nu es afvraag, nu je toch niet meer legaal ga mogen rondbollen met die RS6, waarom koop je gewoon geen trailer ipv. om de 5 stappen er één te moeten huren?
'k Weet wel dat dit geld kost, maar 't is toch de bedoeling na verloop van tijd dit toch te doen of ga je zo'n dingen blijven huren?
Papierwerk en romslomp kan ik missen als kiespijn.
Idd, maar dan heb 't wel hé.
Inschrijven is één keer 't doen en een bepaald bedrag betalen die nog meevalt en laten keuren is elk jaar dacht ik, maar als je een deftige trailer hebt heb je er weinig werk aan.
't Probleem is nu wel dat je altijd afhankelijk zal zijn van de 'verhuur' en niet kan zeggen van aight, morgen ga ik es vlug naar Zolder op en af om es te rijden.
Oké, zoveel zal je 't nu ook niet doen, maar 't is maar een voorbeeld.
De RS6 niet meer road-legal, how come?
Of ben ik zaken door elkaar aan't slagen, en is er een vervanger (op komst)?
Of gaat de parel van'n RS6 echt niet meer de baan te zien zijn?
De RS6 niet meer road-legal, how come?
Of ben ik zaken door elkaar aan't slagen, en is er een vervanger (op komst)?
Of gaat de parel van'n RS6 echt niet meer de baan te zien zijn?
Wordt gestript om te tracken. Vervanger is een veredelde 116i.
Inschrijven is één keer 't doen en een bepaald bedrag betalen die nog meevalt en laten keuren is elk jaar dacht ik, maar als je een deftige trailer hebt heb je er weinig werk aan.
't Probleem is nu wel dat je altijd afhankelijk zal zijn van de 'verhuur' en niet kan zeggen van aight, morgen ga ik es vlug naar Zolder op en af om es te rijden.
Oké, zoveel zal je 't nu ook niet doen, maar 't is maar een voorbeeld.
Vlakbij zit er eentje die trailers verhuurt voor ca. 35 EUR per dag...da's nu niet echt geld om van wakker te gaan liggen hé.
Bespaart me de rompslomp, plus het feit dat ik dat ding niet moet stallen.
Ik snap je punt wel hoor, maar ik ga het niet doen. Er staan al wielen genoeg op de oprit.
Wat is het probleem met die elektriciteit eigenlijk?
Moet wat weggewerkt worden, tenminste Steve heeft al wat dingen doorgeknipt die niet meer nodig zijn, ik hoop de juiste
Moet dus iemand rustig eens met een schema wegwerken wat weggewerkt kan worden, en alles netjes afwerken, vloertje (dun brandwerend stof ofzo) d'r in leggen, deurpaneeltjes maken of afdekken met carbon...
Comment