Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Fak ritsu uw onderschrift

Comment

• Hmm, die RS6

Wat ik me nu es afvraag, nu je toch niet meer legaal ga mogen rondbollen met die RS6, waarom koop je gewoon geen trailer ipv. om de 5 stappen er één te moeten huren?

'k Weet wel dat dit geld kost, maar 't is toch de bedoeling na verloop van tijd dit toch te doen of ga je zo'n dingen blijven huren?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Trailer moet je inschrijven, laten keuren....

Papierwerk en romslomp kan ik missen als kiespijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          Trailer moet je inschrijven, laten keuren....

Papierwerk en romslomp kan ik missen als kiespijn.
          Idd, maar dan heb 't wel hé.

Inschrijven is één keer 't doen en een bepaald bedrag betalen die nog meevalt en laten keuren is elk jaar dacht ik, maar als je een deftige trailer hebt heb je er weinig werk aan.

't Probleem is nu wel dat je altijd afhankelijk zal zijn van de 'verhuur' en niet kan zeggen van aight, morgen ga ik es vlug naar Zolder op en af om es te rijden.

Oké, zoveel zal je 't nu ook niet doen, maar 't is maar een voorbeeld.

Comment

• De RS6 niet meer road-legal, how come?
            Of ben ik zaken door elkaar aan't slagen, en is er een vervanger (op komst)?
            Of gaat de parel van'n RS6 echt niet meer de baan te zien zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
              De RS6 niet meer road-legal, how come?
              Of ben ik zaken door elkaar aan't slagen, en is er een vervanger (op komst)?
              Of gaat de parel van'n RS6 echt niet meer de baan te zien zijn?
              Wordt gestript om te tracken. Vervanger is een veredelde 116i.

Comment

• Echt???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                  Idd, maar dan heb 't wel hé.

Inschrijven is één keer 't doen en een bepaald bedrag betalen die nog meevalt en laten keuren is elk jaar dacht ik, maar als je een deftige trailer hebt heb je er weinig werk aan.

't Probleem is nu wel dat je altijd afhankelijk zal zijn van de 'verhuur' en niet kan zeggen van aight, morgen ga ik es vlug naar Zolder op en af om es te rijden.

Oké, zoveel zal je 't nu ook niet doen, maar 't is maar een voorbeeld.

Vlakbij zit er eentje die trailers verhuurt voor ca. 35 EUR per dag...da's nu niet echt geld om van wakker te gaan liggen hé.

Bespaart me de rompslomp, plus het feit dat ik dat ding niet moet stallen.

Ik snap je punt wel hoor, maar ik ga het niet doen. Er staan al wielen genoeg op de oprit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HighwayMan Bekijk Berichten
                    Wordt gestript om te tracken. Vervanger is een veredelde 118d.

Zsjust is Zjust !

Comment

Vlakbij zit er eentje die trailers verhuurt voor ca. 35 EUR per dag...da's nu niet echt geld om van wakker te gaan liggen hé.

Bespaart me de rompslomp, plus het feit dat ik dat ding niet moet stallen.

Ik snap je punt wel hoor, maar ik ga het niet doen. Er staan al wielen genoeg op de oprit.
                      Voor die prijs en afstand heb je idd. een goede reden, en je moet die trailer dan ook nog stallen, goed punt!

Comment

• Wat is het probleem met die elektriciteit eigenlijk?

(trailer stallen is geen prob eh, dat pakt mss een meter extra plek in met de RS6 er op. (tenzij dat een meter teveel is natuurlijk))
                        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                          Voor die prijs en afstand heb je idd. een goede reden, en je moet die trailer dan ook nog stallen, goed punt!

En als je eens ontdekt hoe autominded mijn madam is, of liever niet is, begrijp je het nog veel beter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                            Wat is het probleem met die elektriciteit eigenlijk?
                            Moet wat weggewerkt worden, tenminste Steve heeft al wat dingen doorgeknipt die niet meer nodig zijn, ik hoop de juiste

Moet dus iemand rustig eens met een schema wegwerken wat weggewerkt kan worden, en alles netjes afwerken, vloertje (dun brandwerend stof ofzo) d'r in leggen, deurpaneeltjes maken of afdekken met carbon...

Van die prutswerken.

Comment

En als je eens ontdekt hoe autominded mijn madam is, of liever niet is, begrijp je het nog veel beter
                              En toch zoveel oud ijzer al hebben staan, respect

Comment

Moet wat weggewerkt worden, tenminste Steve heeft al wat dingen doorgeknipt die niet meer nodig zijn, ik hoop de juiste

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                  En toch zoveel oud ijzer al hebben staan, respect
                                  kwestie van opvoeding.

En een trabant is geen ijzer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                    Was maar een "Scherz" hoor, dat zal wel in orde zijn.

Alleen is het natuurlijk nu wel zo dat iemand anders niet graag begint aan iets waar een ander al eens aan bezig was.

Comment

kwestie van opvoeding.

En een trabant is geen ijzer.
                                      Die trabant bedacht ik me nadat ik op "antwoord versturen" had gedrukt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                        Die trabant bedacht ik me nadat ik op "antwoord versturen" had gedrukt
                                        Ah je bedoelt de 5? Mja daar kan ik wel inkomen

Ga nog wat torquebreaken ofzo, zak

Comment

Ah je bedoelt de 5? Mja daar kan ik wel inkomen

Ga nog wat torquebreaken ofzo, zak
                                          Oprit was het variabele gedeelte en kan dus ruimer gezien worden

Comment

Working...
                                          X