Fak ritsu uw onderschrift
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Hmm, die RS6
Wat ik me nu es afvraag, nu je toch niet meer legaal ga mogen rondbollen met die RS6, waarom koop je gewoon geen trailer ipv. om de 5 stappen er één te moeten huren?
'k Weet wel dat dit geld kost, maar 't is toch de bedoeling na verloop van tijd dit toch te doen of ga je zo'n dingen blijven huren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenTrailer moet je inschrijven, laten keuren....
Papierwerk en romslomp kan ik missen als kiespijn.
Inschrijven is één keer 't doen en een bepaald bedrag betalen die nog meevalt en laten keuren is elk jaar dacht ik, maar als je een deftige trailer hebt heb je er weinig werk aan.
't Probleem is nu wel dat je altijd afhankelijk zal zijn van de 'verhuur' en niet kan zeggen van aight, morgen ga ik es vlug naar Zolder op en af om es te rijden.
Oké, zoveel zal je 't nu ook niet doen, maar 't is maar een voorbeeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenDe RS6 niet meer road-legal, how come?
Of ben ik zaken door elkaar aan't slagen, en is er een vervanger (op komst)?
Of gaat de parel van'n RS6 echt niet meer de baan te zien zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenIdd, maar dan heb 't wel hé.
Inschrijven is één keer 't doen en een bepaald bedrag betalen die nog meevalt en laten keuren is elk jaar dacht ik, maar als je een deftige trailer hebt heb je er weinig werk aan.
't Probleem is nu wel dat je altijd afhankelijk zal zijn van de 'verhuur' en niet kan zeggen van aight, morgen ga ik es vlug naar Zolder op en af om es te rijden.
Oké, zoveel zal je 't nu ook niet doen, maar 't is maar een voorbeeld.
Vlakbij zit er eentje die trailers verhuurt voor ca. 35 EUR per dag...da's nu niet echt geld om van wakker te gaan liggen hé.
Bespaart me de rompslomp, plus het feit dat ik dat ding niet moet stallen.
Ik snap je punt wel hoor, maar ik ga het niet doen. Er staan al wielen genoeg op de oprit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HighwayMan Bekijk BerichtenWordt gestript om te tracken. Vervanger is een veredelde 118d.
Zsjust is Zjust !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenVlakbij zit er eentje die trailers verhuurt voor ca. 35 EUR per dag...da's nu niet echt geld om van wakker te gaan liggen hé.
Bespaart me de rompslomp, plus het feit dat ik dat ding niet moet stallen.
Ik snap je punt wel hoor, maar ik ga het niet doen. Er staan al wielen genoeg op de oprit.
Comment
-
Wat is het probleem met die elektriciteit eigenlijk?
(trailer stallen is geen prob eh, dat pakt mss een meter extra plek in met de RS6 er op. (tenzij dat een meter teveel is natuurlijk))Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenVoor die prijs en afstand heb je idd. een goede reden, en je moet die trailer dan ook nog stallen, goed punt!
En als je eens ontdekt hoe autominded mijn madam is, of liever niet is, begrijp je het nog veel beter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenWat is het probleem met die elektriciteit eigenlijk?
Moet dus iemand rustig eens met een schema wegwerken wat weggewerkt kan worden, en alles netjes afwerken, vloertje (dun brandwerend stof ofzo) d'r in leggen, deurpaneeltjes maken of afdekken met carbon...
Van die prutswerken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEn als je eens ontdekt hoe autominded mijn madam is, of liever niet is, begrijp je het nog veel beter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMoet wat weggewerkt worden, tenminste Steve heeft al wat dingen doorgeknipt die niet meer nodig zijn, ik hoop de juiste
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenEn toch zoveel oud ijzer al hebben staan, respect
En een trabant is geen ijzer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Alleen is het natuurlijk nu wel zo dat iemand anders niet graag begint aan iets waar een ander al eens aan bezig was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenkwestie van opvoeding.
En een trabant is geen ijzer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDie trabant bedacht ik me nadat ik op "antwoord versturen" had gedrukt
Ga nog wat torquebreaken ofzo, zak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAh je bedoelt de 5? Mja daar kan ik wel inkomen
Ga nog wat torquebreaken ofzo, zak
Comment
Comment