Oorspronkelijk geplaatst door Avantus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichteneen sper ook, en daar ben je docent in... dus???Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenManmanman....eer die mayo doorhad wat ik bedoelde...
Soit, ik heb dat sper nu maar ff op z'n boedelbakje geïnstalleerd. Hopelijk voelt ie het verschil, en begrijpt ie het wat.Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
hij kan nu iig niet sneller trekken, jammerOorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten5 jaar geleden had ik gezegd:
Maar enfin, wat is daar dan het nut van
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenvaumax über alles!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenDie kar eens met m'n garagist al rijdend uitgelezen voor een vermogenprobleempje, met de ganse uitlaat er vanonder tot aan de kats.
Het was ofwel laptop vasthouden, of oren dichthouden van het gedreun. Oorverdovend, zonder meer
maar o zo zalig
Fak, moet echt lekker klinken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten@ LL: carbon deurpaneeltje?
FAAAAK, geil!!!
Regel mij dat is
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten'k ben niet mee.
Ik denk eigenlijk dat ik het zelf niet snap
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenZo'n beetje zoals die ene met z'n driftfilmpjes in de sneeuw?
Fak, moet echt lekker klinken.
rond 3-4000 toeren is dat gebral en gedreun bijna beschadigend voor je oren denk ik, zo diep
ook turbo-spool geluid is best ziek dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenFAAAAK, geil!!!
Regel mij dat is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtennah dat is nog stil, zo'n clubsport
rond 3-4000 toeren is dat gebral en gedreun bijna beschadigend voor je oren denk ik, zo diep
ook turbo-spool geluid is best ziek dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichteneine türpappe... 1500€?Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichtenquattro GmbH kan dat fixen
Wordt zulks effectief verkocht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenNeenee, er is hier ooit eens iets gepost van ééntje met een open uitlaat als ik me niet vergis. Was in het donker gefilmd, ik snor het effe op.
nuja een open uitlaat is nog niet hetzelfde als geen uitlaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichtenkots
Nog een blauwe R8, maar dan wel wat mooier...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWordt zulks effectief verkocht?
Neen serieus, ik heb er geen flauw idee van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenAlles heeft z'n prijs
Neen serieus, ik heb er geen flauw idee van.
Zou wel fokking vet zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMja eigenlijk...m'n transporteur zit ook ergens in de polders.
Comment
Comment