dju, ik zou foto's moeten hebben van die op francorchamps. Die had vlakke 'carbonnen' platen pas gemaakt. Moest een beetje naar binnen staan omwille van de verstevigingsbalken die in die deuren zitten maar voor de rest was dat erg clean.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenBreng dat anders in aan een departement materiaalkunde van één of andere universiteit, dan hebben ze wat om de studenten als project te geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenBeschutte werkplaats, kan Avantus rustig blijven sleutelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtensleutel jij maar wat voort.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenSorry, was vergeten dat je niet graag werkt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenecht he, geld. wie heeft dat nu nodig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNet met maat gesproken waar m'n kar staat...wou volgende week aan alu panelen beginnen, maar opperde nu het idee om mits originele panelen mallen te trekken van carbon.
Gaat een centje kosten, maar wel dik staan denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenWaar? Ik ga hem eens stalken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenBreng dat anders in aan een departement materiaalkunde van één of andere universiteit, dan hebben ze wat om de studenten als project te geven.Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendju, ik zou foto's moeten hebben van die op francorchamps. Die had vlakke 'carbonnen' platen pas gemaakt. Moest een beetje naar binnen staan omwille van de verstevigingsbalken die in die deuren zitten maar voor de rest was dat erg clean.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEn verstevigingsbalken?? Volgens mij wil ik dat ook.
Als de Belgische politie ze niet nodig heeft, jij ook niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEn verstevigingsbalken?? Volgens mij wil ik dat ook.
lekker goedkoop hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendat heeft ie al
lekker goedkoop hé
Ignorance is bliss I guess
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEn verstevigingsbalken?? Volgens mij wil ik dat ook.Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendat heeft ie al
lekker goedkoop hé
Herkenbaarheid
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenDat zijn geen polders!
Comment
-
Comment
Comment