zwart waar het hoort
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNu nog 600PK op dat hok
Maar wel na gisteren gaat ie op zoek naar Milltek of een andere uitlaat, ie is veel te stil vind ie zelf ook.
(5:30)
+ YouTube Video
Maar ie zou 't liefst een systeem hebben voor een klepje op of toe te zetten.
Bestaat dat?
Avantus?? Nog altijd niet terug uit les vosges?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDat ie 't maar origineel houd!
Maar wel na gisteren gaat ie op zoek naar Milltek of een andere uitlaat, ie is veel te stil vind ie zelf ook.
(5:30)
+ YouTube Video
Maar ie zou 't liefst een systeem hebben voor een klepje op of toe te zetten.
Bestaat dat?
Avantus?? Nog altijd niet terug uit les vosges?!
Ik vond die kar goed klinken in Kallo, met de plus sportuitlaat.
MTM heeft een klappenuitlaat denk ik ja.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendie camera kan gewoon erg slecht die bass opnemen (hetgeen een C5 RS6 erg veel heeft)
Ik vond die kar goed klinken in Kallo, met de plus sportuitlaat.
MTM heeft een klappenuitlaat denk ik ja.
Ook wanneer de uitlaat warm heeft en een beetje revt rond de 2000toeren ploft de uitlaat zo.
Maar ie zoekt een systeem die stil is wanneer ie met z'n kinderen op stap is en echt luid is op zo'n meeting bv.
Comment
-
Dat paneel vooraan wordt dus hopelijk bij de verzekering van 't ongevalletje gegooid.
't Probleem is dat ze 't niet kunnen uitbuilen want er zit al een scheurtje in en 't paneel is van aluminium.
Hoeveel zou zo'n paneel kosten?
Dat is toch duurder doordat het aluminium bestaat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDe schade
Laatste wintervuil...
Vrijdag gaan we er opnieuw om!
Ik reed met de Touareg, wou nog een stoplichtsprintje doen tegen de Audi (uitslag is wel al gekend ), maar geen lichten tegen gekomen waar we plaats hadden.
Zal eens uit mijn doppen beginnen kijken als jij daar vaak in de buurt komt, als er dus ne zwarte (vanaf juni ne witte) A4 CZW007 zwaait wees vriendelijk hé
...en met vriendelijk zijn bedoel ik: -me-niet-vernederen-door-eens-mooi-die-rechterpedaal-in-te-drukken...
BTW: zie ik dat goed? Liggen de winterbanden er nog op?
Comment
Comment