Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenHoeveel foto's van jullie A6 post jij zo gemiddeld per dag?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenHéhé Top Motors veronderstel ik?
Zal eens uit mijn doppen beginnen kijken als jij daar vaak in de buurt komt, als er dus ne zwarte (vanaf juni ne witte) A4 CZW007 zwaait wees vriendelijk hé
...en met vriendelijk zijn bedoel ik: -me-niet-vernederen-door-eens-mooi-die-rechterpedaal-in-te-drukken...
BTW: zie ik dat goed? Liggen de winterbanden er nog op?
En ja, de winterbanden liggen er nog op, ze hebben overlaatst nog voor een weekendje naar de sneeuw gereden, maar als ie vermaakt is leg ik de MTM's er terug onder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenS6, excuseer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenDat staat er toch niet op vanachter?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenNeen, wel vanvoor.
Wel stom eigenlijk hè, neem je de optie 'zonder monogram' of hoe dat ook heet bij VW, en krijg je van voor toch een logo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
Wel stom eigenlijk hè, neem je de optie 'zonder monogram' of hoe dat ook heet bij VW, en krijg je van voor toch een logo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenOveral commentaar op he...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten't is toch gewoon een vraag?
Ik post gemiddeld geen foto's per dag omdat ik niet elke dag foto's plaats, dus dit haalt het gemiddelde naar beneden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenHoeveel foto's van jullie A6 post jij zo gemiddeld per dag?
Een aantal maanden geleden was dat hier het Leftlane-RS6-topic. Nu het Spillies S6 topic
(niet dat mij dat stoort, t is niet alsof hij hier foto's van een Dacia post )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenOm u van antwoord te dienen...
Ik post gemiddeld geen foto's per dag omdat ik niet elke dag foto's plaats, dus dit haalt het gemiddelde naar beneden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenBoeit toch niet?
Een aantal maanden geleden was dat hier het Leftlane-RS6-topic. Nu het Spillies S6 topic
(niet dat mij dat stoort, t is niet alsof hij hier foto's van een Dacia post )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenDe nieuwe Sandero is nochtans een mooie wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEen aantal maanden geleden was dat hier het Leftlane-RS6-topic.
I feel like a revival!
Comment
Comment